Just nu är det en grej till cigguttaget som väntar, så jag kan få ihop panelen riktigt.. sen är det ev. en ny front på gång nu, väntar på lite bilder på den bara! Vingen väntar på att få komma in på lackering
Supra_robin skrev:
Johan-114 skrev:
Har inte vart så aktiv den senaste tiden.. Har vart lite mycket på jobbet då vi har flyttat in till en nybyggd verkstad så har blivit en del övertid.. väntar också på lite grejer som inte är de lättaste att få tag i så jag återkommer när nått nytt händer!
Ja, Jag har vart lite dålig på att vara i garaget sista tiden! Har mest hållt på med volvon som jag bytte åt mig. Men tänkte att de skulle bli en liten förändring på det nu!
Börjar med en bild på Nybilen.
Provmonterat lycktorna! får dom inte att passa som dom ska. går inte att justera in de bättre en vad de är nu. Huven har också en ganska dålig passform så känns som att det är framskärmarna som förstör.. Vart in och lämna in TRD vingen på lack idag, hämtar ut den på måndag för montering!
Ja, Jag har vart lite dålig på att vara i garaget sista tiden! Har mest hållt på med volvon som jag bytte åt mig. Men tänkte att de skulle bli en liten förändring på det nu!
http://www.gatbilar.se/galleries/161/3/ … 37d016.jpg Provmonterat lycktorna! får dom inte att passa som dom ska. går inte att justera in de bättre en vad de är nu. Huven har också en ganska dålig passform så känns som att det är framskärmarna som förstör.. Vart in och lämna in TRD vingen på lack idag, hämtar ut den på måndag för montering!
lämnade vingen ida o hämta på månda? jävla fort, min vinge har vart inne i en vecka utan att den e klar
http://www.gatbilar.se/galleries/161/3/ … 37d016.jpg Provmonterat lycktorna! får dom inte att passa som dom ska. går inte att justera in de bättre en vad de är nu. Huven har också en ganska dålig passform så känns som att det är framskärmarna som förstör.. Vart in och lämna in TRD vingen på lack idag, hämtar ut den på måndag för montering!
lämnade vingen ida o hämta på månda? jävla fort, min vinge har vart inne i en vecka utan att den e klar
Jajjemen! hade kunnat hämta den vid 16 idag också men valde att hämta den på måndag så den får torka riktigt först
Tjena! Var iväg och hämtade ut vingen från lack idag efter jobbet, så jag for direkt till garaget och montera den! Här kommer nån bild, dåligt ljus i garaget men de får ni ta!