Update! Kör en skriftlig update idag. inte hunnit gjort så mycket mer med supran, Sålde volvon i fredags och inhandlade en till vit 850 i går (Lördag), dock ingen turbo. mest en bil för att ta sig till jobbet med! Ser ut som ny invändigt. riktigt bra skick på den.
Har Iaf beställt en NY Do-Luck front idag. så fort den kommer så ska den in på lack! Håller även fortfarande på och försöker få mindre skyltar. ska inte vara helt omöjligt detta tycker jag. fattar inte vad kärringen jag skicka mailet till har där att göra över huvudtaget! Läste inte ens mailet jag skickade. svaret jag fick var att jag inte skulle få någon för att enligt måtten på bilen så ska en stor få plats. Ringde upp henne och fick förklara att de var inte därför jag ansökte, förklara allt ifrån början och då börjar de klicka i hennes huvud. Men att reg skylten fick plats, det fick jag nog höra 300 gånger innan hon började förstå varför jag ansökte. Nu har jag skickat iväg några regnummer på andra supror som har små skyltar, då hon inte trodde att det var många som hade det. Samtalet på gick i 30 minuter, i 25 minuter körde hon sin egen grej och inte lyssnade ett dugg. Var som att Prata med en bandspelare.. SÅ SNÄLLA TRANSPORTSTYRELSEN, Läs förihelvete mailen innan ni bedömmer nått!