Jadu, lär ju inte vara optimala maskinen att överladda men allt går ju! Är väl inte roligaste bilen heller för den delen, men vill du verkligen försöka ska jag inte hindra dig

Ska man vara realistisk så är det oftast både bättre och enklare att byte till en större och modernare sugmotor, driftsäkerheten är betydligt högre än på en turbokonverterad motor, har man lite tur slinker den igenom besiktningen med om man kör sug

Men ett fungerande recept borde vara:
Dubbla topplockspackningar
Ett ganska litet aggregat, t.ex mitsubishi Td04 13t eller om det möjligtvis finns mindre modeller?
Göra en "svanhals" från undersidan på grenröret och med en turbofläns i andra änden.
Skippa intercooler och dra ett rör direkt från turbon till insuget.
Sätt ett t-kors på oljetryckskontakten för att få olja in till turbon.
Svetsa i ett rör i tråget som retur, MINST 20mm invändigt och ska helst sitta över oljenivån.
Har du förgasare får du bygga en tryckbox eller suga från turbons inlopp i förgasaren då en förgasare ogillar laddtryck.
Har du insprut sätter du bara 1-2 kallstartsventiler i insuget som styrs av en laddtryckskontakt på ca 0.2 bar.
Ställ laddtrycket på ca 0.5 bar och hoppas på att koppling och låda håller iaf en stund

Kan bara säga, lycka till!