2771
Sök

Sol film tips / vart kan jag köpa bra solfilm (nån som kan filma i närheten av ö-vik ? )

606 Inlägg
21 november 2011
Trådstartare
tänkte ge mig på att sol filma mercan tips på vart man kan få tag på bra solfilm till okej pris ?

kom gärna med tips!

någon runt ö-viks trakten som är duktig på att filma och kan göra det åt mig för en slant ?

vad tror ni om solarplexius i bakrutan iställe för film ?

Kan det lagas ska det lagas! :)

http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-t … ilm-39320/

Jag köpte mig en rulle sånt för att lära mig, men resultatet blev bra så den filmen fick sitta kvar smile
har dock bara haft den på i ett år snart, hört att Biltema solfilmerna blir lila med åren, fast för det priset ska man inte klaga

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

606 Inlägg
22 november 2011
Trådstartare
RightFront skrev:
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillbehor/Interior-tillbehor/Solskyddsfilm-39320/

Jag köpte mig en rulle sånt för att lära mig, men resultatet blev bra så den filmen fick sitta kvar smile
har dock bara haft den på i ett år snart, hört att Biltema solfilmerna blir lila med åren, fast för det priset ska man inte klaga

hur många rutor räcker en rulle till ?

Kan det lagas ska det lagas! :)

jottosson skrev:
hur många rutor räcker en rulle till ?

Räckte till två bakrutor på Volvo 740, så borde räcka till bakrutan och bakdörrarna på din MB smile Är ju bara mäta, 3 meter var rullen smile

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

163 Inlägg
7 december 2011
Arnäs Glas har 15-30% rea på toning av bilar till och med 31/3, kostar nog inte så jäkla mycket. Fick ett mycket förmånligt pris av dem på en offert på stortysken.

Sök