Köpte öppen dump till bilen idag, men jag förstår inte, de står på dumpen (0.8-1.2 bar) på den. Och jag laddar ca 0.9-1.0 bar. hur ska jag ställa dumpen ? Och jag har inte fått något riktigt svar när jag söker i forumet.. HJÄLP!
jo först e de jue de där med öppen, bättre med återcirkulerande.. biltemas funkar inte spec länge heller, av egen erfarenhet.. du skruvar jue bara på toppen, står jue typ "soft" "hard"
jo först e de jue de där med öppen, bättre med återcirkulerande.. biltemas funkar inte spec länge heller, av egen erfarenhet.. du skruvar jue bara på toppen, står jue typ "soft" "hard"
Men när jag testar i garaget så låter det som att den dumpar ut ur luftfilteret... är det meningen ? nu har jag den på hårdaste, men de vart ingen skillnad på svagaste heller..
Men när jag testar i garaget så låter det som att den dumpar ut ur luftfilteret... är det meningen ? nu har jag den på hårdaste, men de vart ingen skillnad på svagaste heller..
Får du ens upp något laddtryck igenom att bara varva? För du kommer väl knappast upp i 0,8-1,0kg igenom att varva? Min 940 kom upp till 0an, dvs inget nämnvärt laddtryck precis.
Får du ens upp något laddtryck igenom att bara varva? För du kommer väl knappast upp i 0,8-1,0kg igenom att varva?
gaah, jag vet ^^ men är det meningen att det ska låta ut ur luftfilteret när jag gasar i garaget ?