3687
Sök

Zigges Garage/zigges Usa Bildelar????

7 Inlägg
28 november 2011
Trådstartare
ZIGGES GARAGE KUNGÄLV, någon som känner till firman/firmorna i fråga, har lite trubbel med dom och skulle vilja veta vad det är för pajsare mad

/pon

Självlärd
3 083 Inlägg
28 november 2011
Skumma bilhandlare verkar ju detta land vara fullt av.

Sorry för OT

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

2 Inlägg
29 november 2011
Jag också varit på gång att köpa delar, men när man frågar mer utförligt, får man inget svar av dem.
Så jag köpte inget av dem.
De har flera bolag. Innan eller om det fortfarande heter Border consulting, var flera annonser på blocket innan. Nu är det Zigges garage, som bor i en postbox utan adress?
Men som sagt kolla på länken för ev. kontakt uppgifter.

http://www.121.nu/onetoone/foretag/zigges-usabilar-ab

7 Inlägg
30 november 2011
Trådstartare
Lite snack o ingen verkstad...jävla fi.. huvve den där zigge,jag gjorde misstaget att jag satt in pengar på hans/firmans konto utan att varit där,nu en månad och massa bortförklarningar efter så har jag fortfarande inte fått nån motor >:0 jag tvivlar på att motorn är i det skick annonsen utlovar,om det ens finns nån motor överhuvudtaget..kommer givetvis gå vidare med det här om den inte dyker upp inom kort,förhoppningarna om det är inte stora efter allt jag hittat om honom och de andra på nätet...en sån här jävel borde inte få öppna företag

188 Inlägg
30 november 2011
Kanske kan gå att åka och tala ett par välvalda ord med VD för företaget, om detta hjälper.

http://www.121.nu/onetoone/person/Lenna … be9818de3f

7 Inlägg
1 december 2011
Trådstartare
jag har några ess i ärmen,det kommer nog hjälpa:D

Leg. Bilplågare.
218 Inlägg
1 december 2011
Man kan snart inte lita på nån.
Sätta in pengar i förskott är en dålig ide´.
Vissa företag brukar vilja ha en viss % av varans pris om det är någon special grej men det brukar vara seriösa företag.
Fy fan säger jag.
Hoppas du får tag på nån och kan säga dom ett par sanningens ord.
Pengarna tillbaka och handla av nånannan ist.

2 Inlägg
2 mars 2012
caddevil skrev:
Lite snack o ingen verkstad...jävla fi.. huvve den där zigge,jag gjorde misstaget att jag satt in pengar på hans/firmans konto utan att varit där,nu en månad och massa bortförklarningar efter så har jag fortfarande inte fått nån motor >:0 jag tvivlar på att motorn är i det skick annonsen utlovar,om det ens finns nån motor överhuvudtaget..kommer givetvis gå vidare med det här om den inte dyker upp inom kort,förhoppningarna om det är inte stora efter allt jag hittat om honom och de andra på nätet...en sån här jävel borde inte få öppna företag

Hur gick de för dig? har nu också satt in pengar i förväg åt den här knickedickaren :s

7 Inlägg
8 mars 2012
Trådstartare
ja du,efter en jäkla massa om o men så fick jag pengarna tillbaka,det mest irriterande är att jag gått back flera tusen pga den affären:(

hoppas verkligen det går bättre för dig!! du får gärna skriva här o berätta hur det gick

ha de

7 Inlägg
8 mars 2012
Trådstartare
ja du,efter en jäkla massa om o men så fick jag pengarna tillbaka,det mest irriterande är att jag gått back flera tusen pga den affären:(

hoppas verkligen det går bättre för dig!! du får gärna skriva här o berätta hur det gick

ha de

2 Inlägg
17 mars 2012
caddevil skrev:

ha de

O fy fan.. ja fick då tillbaks alla slantarna efter ja bad brorsan ringa, hände som inte nånting när ja ringde tongue
Men man har väll lärt sig nånting nu få man väll hoppas xxD hade gött!!

1 Inlägg
2 november 2012
Har med lite otalt med den gossen en växellåda till min musse jag köpt av han

Sök