Bmw_Bertil skrev:
twin_cam skrev:
Som redan skrivet, kul och skönt med en bil man inte behöver va rädd om
Men när folk som kör en fin bil och servar den varje kilometer och putsar ss fort det blivit en dammtuss på den kommer i en röten skitbil som ser förjävlig ut och aldrig får se skymten av service, det är dåligt.
Bara för att man har en bil man vill köra skiten ur, behöver man väll inte missSKÖTA den...
Skulle ALDRIG få för mig att köra runt år efter år med samma olja, stift m.m... Man har väll en vinter/slit och slängbil för att slippa utsätta finbilen för skit? Då är det väl rätt viktigt, om inte viktigare, att sköta servicen ordentligt på den så att den alltid fungerar, så man slipper ta ut finbilen i slasket för att hämta skitig ved hos släktingen 3 mil bort?
Eller har jag missat något?
Fan Larsson syftar du på mig eller ??
jag skiter ju fullständigt i min vinterbil tvättar inte eller gör något seriöst men sommar bilen putsas å hålls skinnande hela tiden
Men kan säga så här efter som man har 1 sommar bil å 1 vinter bil !
HELVETE SÅ SKÖNT Å INTE STÄDA Å TVÄTTA VARJE DAG ISTORT SÄTT
D
Nä ja syftar inte på din fula BMW
Du kan gå till jobbet om den inte startar och kan laga den rätt billigt
Om min bil inte startar en måndagmorgon blir jag smådeppig, segt att gå 7 mil på morgonen
Senast redigerat av twin_cam (13 december 2011)
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!