Fin ju! Antar att du menar en sån glt dekor som jag har? Det är ju snyggt! Men om jag inte hade haft någon så hade jag nog lackerat svart istället xD Eller du kanske vill göra det snyggt och seriöst?
Fin ju! Antar att du menar en sån glt dekor som jag har? Det är ju snyggt! Men om jag inte hade haft någon så hade jag nog lackerat svart istället xD Eller du kanske vill göra det snyggt och seriöst?
Får tag i lite saker till ett väldigt bra pris!! Det som var nytt: * Bromskivor Bak. * Vänster Bromsok Bak. * Bromsbelägg Bak. * Lite avgasklämmor. * Handbromsvajer.
Begagnat. * Nyservade Bromsok fram bägge sidor. * En fräsch fungerande tankarmatur. * Och en halvdan ljuddämpare.
Har inte hänt nåt i stort sett tyvärr, den har legat ute på annons men dåligt med svar så lutar åt att man behåller den. Förhoppningsvis så kommer det bli 960 front när lönen kommer
Nu är det bestämt! Blir 960 front och dörrar på den när lönen kommer! Även beställt färg till bromsoken så blir att måla upp de nån dag. Funderar även på att beställa ett Sinus Live Sl-a 1500 nu.