--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Fan va nice! Vad är det för tidtagning ni kör med på strippen? Jag kommer iaf!
Byggt ett eget inom klubben. Telelina med fotoceller samt en separat microprocessor. Ca 0.04sek fördröjning
Som byggare av tidtagningssystemet som kan jag meddela att det är klart för test på 201m! Det blev ca +/- 0,000002sek marginal vid de första enklare testen här på bordet. Inga bonnalösningar här inte. Tiderna presenteras på Internet direkt efter man gått i mål. Än så länge finns ingen sluthastighet, men jag jobbar på att få på flera givare. Det tar ju lite tid och pengar att få ihop det då det är ett ganska avancerat hobbyprojekt
Glöm inte Sommarland Car Show den 26:e Maj! Efter träffen kommer de köras blackrace ( lagligt med tillstånd ) med tidtagning , även lek/burnouts är välkomna!
Jag har tyvärr dåliga nyheter inför detta evenemang. Fortifikationsverket som äger flygplatsen har nu ändrat sig i frågan ang uthyrning och chanserna att våra körningar blir av är inte längre särskilt stora. Vi kommer antagligen flytta detta evenemang till Vårgårda flygplats om hyrestid finns att tillgå. Mer info kommer hur vida detta går.