Håller på att renovera en Dodge Charger från 1968. Från början var det tänkt att försöka riva igång på bilen så fort som möjligt men som vanligt river man mer och mer. Så nu börjar det likna en totalrenovering. Och tanken för... Visa mer
Hur har jag kunnat missa den här tråden? Kommer följas!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Nu har projektet stått stilla ett tag. Men blir väl så när man jobbar på annan ort. Men som tur är kommer man hem ibland och kan få lite gjort. Så jag har slipat bort lite skyddfärg från bakskärmen och plåtarna runt bakrutan. Sen grundat dom invändigt.
Motorn är färdig för att lyftas i bilen
Har pratat med en gammal vän som ska byta bakskärmen och göra lite andra små plåtjobb på bilen medan jag är iväg och jobbar Så i slutet av april är det dags fundera på spackling och grundlack.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Jag har vart dålig på uppdatera men för hoppning så kommer det mera bilder och text framöver. Bilen står hos en lackare för tillfälle=) så det får fraämåt i alla fall