Calle har flippat ur Kul att se! Vad kör du med för styrsystem i bilen?
Arash long time!! tack så mycket!! jag har Hondata K-pro som styrsystem i bilen
Long time verkligen. Det är berget med jobb på PBZ håller mig i tryggt förvar precis mitt inne i sig själv. Ibland lyckas jag klättra upp och vifta lite, sen rullar man ner igen och får syssla med allt det där "supertråkiga" jobbet med fyrdimentionell x-rated bilporr
Låter som ett fungerande koncept.
Kör hårt kompis och skrik till om det är nåt jag kan hjälpa till med.
Härligt att det går bra för dig, allt är en definiton av tråkighet, men fyrdimentionell x-rated bilborr lät ändån rätt bra!! Grattis till förlovningen btw
K-Pro har funkat bra hittintills blir hådare ventilfjädrar som ska inhandlas eventuellt kammar om jag kommer över några
vad är det som inte stämmer från den förra byggaren om det är okej jag frågar förstås? vad är planen nu med chassiet och så ? jo jag kan tänka mig där gått åt en massa pengar!! vet själv hur det är med mitt eget bygge.. Hoppas du kommer ut snart med din bil gillar verkligen bilen !!
Div mått som inte stämmer, kanske är slarvfel... Men allt måste ändå gås igenom nu och kontrolleras, tyvärr..
Tråkigt att höra verkligen!! ser fram emot att se bilen in action snart!!
Det kommer inte blitt åka iår heller, finns tyvärr inte pengar till det. Men 2013 hoppas jag allt, annars lägger jag ner.
Div mått som inte stämmer, kanske är slarvfel... Men allt måste ändå gås igenom nu och kontrolleras, tyvärr..
Det kommer inte blitt åka iår heller, finns tyvärr inte pengar till det. Men 2013 hoppas jag allt, annars lägger jag ner.
Återigen väldigt tråkigt att höra! hoppas allting löser sig för dig! gillar verkligen nivån på projektet! Om du inte redan gjort det ta kontakt med Robin på Elite? han kan säkert hjälpa dig få klart den med div.
Återigen väldigt tråkigt att höra! hoppas allting löser sig för dig! gillar verkligen nivån på projektet! Om du inte redan gjort det ta kontakt med Robin på Elite? han kan säkert hjälpa dig få klart den med div.
Jag har haft lite kontakt med han, men är inte jätte sugen på att lämna iväg bilen 50mil bort igen. Sen kostar det för mycket med tycker jag.
då var det dags att lägga upp lite nya bilder från Elite Projects, alla gjutformar är klara och redo för gjutning. Kan knappt bärga mig förens jag håller i en av skärmarna,dörrarna etc tillberkade i det svarta guldet
Skickade även huven på lack igår så vi kan gjuta av den också, sen ska även bakluckan lämnas så den blir klar
Ser verkligen fram emot denna säsongen med alla updates som kommer bli gjorda !
under den senaste tiden har mina tankar endast fokuserat på en bil Världens snabbaste FWD Time Attack bil utanför Unlimited klasserna där Chris Rados senaste Scion håller den titeln!!! Byggd av 5zigen och diverse företag där budgeten i princip hette "kosta vad det kosta vill"
den är insane om ngt!! Oavsett om målet är ambitiöst, det är bilen jag har i sikte oavsett om vi aldrig kommer tävla mot varandra så är titeln som den bilen håller i sikte!
Go big or go home!
Snabbaste Time Attack FWD inom limited klasserna, vilket innefattar inga rörkonstruktioner.
FAST!!!
VÄRLDENS SNABBASTE FWD TIME ATTACK UNLIMITED BIL!! Chris Rado - World Racing Scion