Tjena! Har en Volvo s60 T5 -01,som har fått en ostabil tomgång men bara första låt säga 5-10min. Om jag trycker på lite i början så slutar den svaja. Den svajar mellan 400-1100,några tankar om va det kan vara?
Tjena! Har en Volvo s60 T5 -01,som har fått en ostabil tomgång men bara första låt säga 5-10min. Om jag trycker på lite i början så slutar den svaja. Den svajar mellan 400-1100,några tankar om va det kan vara?
m.v.h Robin
är detta vid kallstart eller även när den är varm?
kolla lite felkoder hos volvo eller om du har e fordonslinje i närheten dom brukar göra det helt gratis, kostar kanske några bullar å lite dricka
Har kört rätt länge med öppendump. Men bilar har juh ett eget liv. Va ut en sväng idag kandes bättre men vet inte om turbon ladda som den skulle . Felen avlöser varann.
Felmeddelandet lyder : Reducerad Prestanda,bilen har gått 22k vet inte om det är bytt innan mig som ägare. Har inte läst felkoder. Men som sagt tidigare idag gick bilen bra men verkade som turbon inte va som den ska vara.
Ja eller så e LMM pajj pga ditt fina öppna filter..
Borde stå på asken som filtrena ligger att om man monterar det så pajjar man sin LMM.... Över 80% av alla LMM jag bytt har vart på bilar med antingen sportfilter eller öppnafilter...
Men läs felkoder till å börja med
Om du har en Android eller Iphone kan jag helt klart rekomndera att du skaffar dig appen Torque å en ELM327 Bluetooth adapter.
Roligaste leksaken på länge
The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Har ett http://sv.bsr.se/products/4900705/ filter. Men hällde i lite spridarrengörning idag för att testa.Har gått bra sen dess. Men känns fortfarande inte som att turbon laddar som den ska -.-
Om det känns som om turbon laddar lite dåligt å du har dom andra problmen som du beskrivit så låter det ju helt klart som om det e nått luftläckage....'
Börja med å plugga dumpen !!!!
The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Blir att plugga dumpen imorron,lurar på om det kan vara luftlekage. För när den står och "studdsar" på tomgången så går det från 400-1100 och och pyser till litegran. Kan man lägga upp videoklipp här?(medlem sen 3 dagar) Kanske skulle kunna ladda upp en när den står och e kontig på tomgång.