Audi A6 som skall få sig gnutta stance på sig! mycket gjort & mycket som ska göras! lägg gärna en synpunkt/tips eller bara en vänlig kommentar! :) Mvh Cgee
Ursäkta att det tagit en liten stund, glömde ju bort att köpa nya distansringar innan helgen så fick ta det igår, men nu är iallafall sommarfälgarna på! ska ta lite mera & bättre bilder på den när den är nytvättad!
fattigt o sno nåt överhuvudtaget! men tyvärr inte så mycke man kan göra
sorgligt.. men kommer aldrig ifrån brottslingar eller jävelskap..
till något annat det vart as bra med sänkningen
ja det är då inte roligt
tackar! vill ha ner den lite mer bak med, skruvad i bott, något tips på det?
värdelöst med dessa coils bak till audi/golf mk4 jag gjorde så här att först testade jag med o köpa begagnade bak fjädrar.. kapade och sen sänkte.. visst den gick ner men inte tillräckligt. så jag hämtade på skroten dämparna med.. dom modifierade jag en aning.. så åkte den ner, fast som den är nu så ska den ner 5 cm till bak min mk4 dvs
sorgligt.. men kommer aldrig ifrån brottslingar eller jävelskap..
till något annat det vart as bra med sänkningen
ja det är då inte roligt
tackar! vill ha ner den lite mer bak med, skruvad i bott, något tips på det?
värdelöst med dessa coils bak till audi/golf mk4 jag gjorde så här att först testade jag med o köpa begagnade bak fjädrar.. kapade och sen sänkte.. visst den gick ner men inte tillräckligt. så jag hämtade på skroten dämparna med.. dom modifierade jag en aning.. så åkte den ner, fast som den är nu så ska den ner 5 cm till bak min mk4 dvs
ja helt värdelösa, fast kanske bara är dålig sänkning på mina specifika coils.
så det är dämpar-mod som gäller alltså? ska ta bort genomslagen bak efter besiktning så får vi se om det kan hjälpa till med nån liten cm