Tråkigt att höra, att man ska få böter för ljuddämpare... Jag missade helt att några skulle till kurvan idag, men det låter inte som att det va så mycket folk på plats? Kan vi inte bestämma någon träff i slutet av nästa vecka, så kanske lite folk hinner se info osv.?
Tråkigt att höra, att man ska få böter för ljuddämpare... Jag missade helt att några skulle till kurvan idag, men det låter inte som att det va så mycket folk på plats? Kan vi inte bestämma någon träff i slutet av nästa vecka, så kanske lite folk hinner se info osv.?
Nästa vecka låter som en bra ide faktiskt . Får hoppas det inte är så jäkla halt bara
Nästa vecka låter som en bra ide faktiskt . Får hoppas det inte är så jäkla halt bara
Det får man hoppas Det ska väll även bli något varmare säger dom, så man kan gå ur bilen utan att frysa ihjäl...
Tänkte nämna att vi är ett gäng som håller på att planera för fullt inför lördag den 11:e. För er som gillar att sladda så kommer ni digga våra planer. Jag lägger upp en ny tråd när vi börjar bli färdiga med planerna.
Hahahah nen jag ska fira med min vän.som fyller också på samma dag så jag måste kröka det fattar ni ;-) för man har ej druckit på länge men om ni planerar nån dag så informera mig i tid så kan vi kolla om jag jobbar eller ej shoooo