3538
Sök

Angående: Spontanträffar i Kungens Kurva Lördagen den 31/3 19.00

38 Inlägg
5 februari 2012
Kuffe skrev:
Whermacht skrev:
timpa127 skrev:
Komien grabbar och tjejer vi drar en spontan träff förfaan ;-)

Åkte runt vid 18 tiden men drog efter 20 min . Enda som ville följa efter var polisen så vart inte så jäkla kul med böter 800 kr

Vad fick du böter för?

Ljuddämparn/motorn lät för mkt . Störande av den allmäna ordning .

Bara för den vanliga svenssonen har en tyst bil betyder det inte att folk inte kan ha något med v8

30 Inlägg
5 februari 2012
oooj det var som fan tongue då är det dags att skaffa grova ljuddämpare då tongue

38 Inlägg
5 februari 2012
timpa127 skrev:
oooj det var som fan tongue då är det dags att skaffa grova ljuddämpare då tongue

Störst går först och det ska höras när man kommer . smile

103 Inlägg
5 februari 2012
Tråkigt att höra, att man ska få böter för ljuddämpare...
Jag missade helt att några skulle till kurvan idag, men det låter inte som att det va så mycket folk på plats?
Kan vi inte bestämma någon träff i slutet av nästa vecka, så kanske lite folk hinner se info osv.? smile

38 Inlägg
5 februari 2012
Sweet_Shadow skrev:
Jag missade helt att några skulle till kurvan idag, men det låter inte som att det va så mycket folk på plats?
Kan vi inte bestämma någon träff i slutet av nästa vecka, så kanske lite folk hinner se info osv.? smile

Nästa vecka låter som en bra ide faktiskt . Får hoppas det inte är så jäkla halt bara

103 Inlägg
5 februari 2012
Whermacht skrev:
Sweet_Shadow skrev:

Nästa vecka låter som en bra ide faktiskt . Får hoppas det inte är så jäkla halt bara

Det får man hoppas smile
Det ska väll även bli något varmare säger dom, så man kan gå ur bilen utan att frysa ihjäl...

30 Inlägg
5 februari 2012
vi ska dit jag och några nu så om det är nån som vill komma så det är bara komma wink

241 Inlägg
5 februari 2012
HEEEEEEEJ!!!!

Tänkte nämna att vi är ett gäng som håller på att planera för fullt inför lördag den 11:e. För er som gillar att sladda så kommer ni digga våra planer. Jag lägger upp en ny tråd när vi börjar bli färdiga med planerna. smile

30 Inlägg
6 februari 2012
faaan fyller år den dagen sad

241 Inlägg
6 februari 2012
timpa127 skrev:

Fira det med oss!
När jag fyllde år senast låg jag under bilen och skruvade bakaxel.

1 224 Inlägg
6 februari 2012
Trådstartare
Robino skrev:
timpa127 skrev:

Fira det med oss!
När jag fyllde år senast låg jag under bilen och skruvade bakaxel.

+

i-vtec Do you?

30 Inlägg
6 februari 2012
Hahahah nen jag ska fira med min vän.som fyller också på samma dag så jag måste kröka det fattar ni ;-) för man har ej druckit på länge smile men om ni planerar nån dag så informera mig i tid så kan vi kolla om jag jobbar eller ej smile shoooo

30 Inlägg
10 februari 2012
Jahaaap så det blir ingen träff el tongue kungens kurva träffen måste växa föfaaaaaan big_smile

241 Inlägg
10 februari 2012
Imorgon, lördag den 11:e februari så kommer jag och några andra arrangera en träff i kungens kurva. Detta sker på IKEA-parkeringen. Välkommen 19.00

38 Inlägg
14 februari 2012
Funderar dra dit ikväll . Håll utkik efter en svart ford explorer

30 Inlägg
14 februari 2012
Vad sägs om att ses den 17e eller 18e big_smile hoppas snön ligger kvar så kan man leka lite!!

38 Inlägg
15 februari 2012
timpa127 skrev:
Vad sägs om att ses den 17e eller 18e big_smile hoppas snön ligger kvar så kan man leka lite!!

Låter bra det smile

98 Inlägg
16 februari 2012
Hade skapat en ny tråd för träff imorgon kl 20 vid julaparkeringen, vad säger ni, mötas då och där? :-)

98 Inlägg
17 februari 2012
Är det någon som dyker upp ikväll??? :-)

Vw-dåre
40 Inlägg
17 februari 2012
Var och gjorde en piruett på planen där vi körde konbana förra helgen, den ser bra ut för samma-lika som sist..

Sök