Nu är det dags igen men jag har skrivit på fb men vet ej om alla är inne och kollar där men jag kan skriva här också tänkte om någon vill komma till kurvan den 25e på en lördag kväll och snacka och drifta om det finns snö kvar men det är upp till er nu skriver jag för det är bra att veta i tid
Nu är det dags igen men jag har skrivit på fb men vet ej om alla är inne och kollar där men jag kan skriva här också tänkte om någon vill komma till kurvan den 25e på en lördag kväll och snacka och drifta om det finns snö kvar men det är upp till er nu skriver jag för det är bra att veta i tid
Härligt att folk skriver ut i god tid. Jag kan dock inte. =/ Ha så roligt.
Tänkte försöka anordna en karavan från kungens kurva på lördag 3 mars, vart vi åker är lite beroende på vädret med. Karavanen blir inte av om det är mindre än 10 bilar, då blir det vanlig samling på parkeringen mellan Elgiganten och Ica Vi möts kl 21 och tar det därifrån!
Det är bara dyka upp, vi börjar vid 9, vet inte hur länge vi är där pga efter aktiviteter, men bara slänga iväg mail för att veta vart i denna fina stad vi befinner oss Men vi åker nog inte iväg innan 22