Projekt: MadeByMe's Audi A3 8p -04 | "Hertzificerad S3 replica"
Projektrråd om lite annorlunda modell Audi A3 8p 2004 2.0 FSI Att se en stylad 8p modell är inte så vanligt konstigt nog, dom flesta bara sätter på fälgar och kanske sänker, jag ska försöka få min att sticka ut från andra... Visa mer
Så här blev det, failade lite, Dom där stickersna satte sig direkt, så råkade man sätta ner och det fastnade, så satt de.. (tänker på instagram bilden)
Gjorde om dippningen igår, Gör om gör rätt läget då jag hade fått in fukt under det gamla. Ett tips, lägg gärna 5-6 lager, 4 lager är jobbigt att ta bort!
Var i Stockholm i helgen, träffade DDeko där, Trevligt som attan att träffa någon annan med likadan bil fast annna färg Sen så var vi på bilträff i kungenskurva! Körde ett race mot DDeko, blev taggad i en bild på en annan sida!
Kul att det är mer intresse för min bil i stockholm är i hemområdet Jönköping - Borås..
Fan vad snygg den har blivit. Har inte sett den här i Tranemo på ett tag har fu flyttat härifrån ? Får ta och följa detta arbete och se om jag kan se din bil i Tranemo och gå se den live
Fan vad snygg den har blivit. Har inte sett den här i Tranemo på ett tag har fu flyttat härifrån ? Får ta och följa detta arbete och se om jag kan se din bil i Tranemo och gå se den live
Flyttade ut till skogen, Nittorp i februari
Tack! Jag handlar ju fortfarande i Tranemo så brukar rulla där.
Flyttade ut till skogen, Nittorp i februari
Tack! Jag handlar ju fortfarande i Tranemo så brukar rulla där.
Du får la blinka till om du ser min bil någon gång