Framoken nedslipade, fan vad mkt slipning man måste göra:p men nu är frågan, vilken färg man ska ta? Kolla på nästa bild o kom med ett förslag:)
Allt är nu åtskruvat också:) förutom kräningningshämmaren o stab staget. Bytte även plats på styrstagen, vet inte hur jag tänkte igår när jag satte dit dom haha. Imorrn kommer bultarna till krängningshämmaren:)
Guldiga ser ju ut precis som oken från Biltema, hade jag fått välja hade jag kört på KONI-gula ok Rött blir lite mörkt på en grå bil enligt mig. Mvh John
Jag vill helst inte byta färg överhuvudtaget, och om ja ska göra det, ska det bryta ifrån rejält. Men är inne på gula eller röda.
Svart däremot njae tyvärr det går bort, Dom syns alldeles för lite då:p
Hörrö John vems bil kallar du för grå?
Blev lite sugen på röda med vit text faktiskt:)
Tro iaf det bli något mellan rött silver eller gult, med tanke på att alla detaljer under på bilen är silvriga:)
Det där får jag höra en del om på jobbet oxå, Hahaha! Jag är ju färgblind INTE helt användbart när man ska köpa en grå soffa till lägenheten och kommer hem med en lila, fy vad tanten går i falsett då Men soffan är iaf kvar, hehehe, men betalar man 19lök för en soffa så ska den va skön, den ska inte lämnas tillbaka och man SKA känna sig som Khadaffi själv när man ligger i den en ledig söndagsmorgon! Over o ut /John
Det där får jag höra en del om på jobbet oxå, Hahaha! Jag är ju färgblind INTE helt användbart när man ska köpa en grå soffa till lägenheten och kommer hem med en lila, fy vad tanten går i falsett då Men soffan är iaf kvar, hehehe, men betalar man 19lök för en soffa så ska den va skön, den ska inte lämnas tillbaka och man SKA känna sig som Khadaffi själv när man ligger i den en ledig söndagsmorgon! Over o ut /John
HAHA det där var lite skoj faktiskt:) men inget fel på en lila soffa, så länge den e skön;)