3870
Sök

Audi A3 2.0 FSi -04 (Stance 2012) Andra updates!

412 Inlägg
26 mars 2012
Helt klart snyggare med de bakljusen! smile

En häst har en hästkraft! Eller..?!

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
26 mars 2012
Trådstartare
Way skrev:
Mr_M_ skrev:
Way skrev:
stiligt! men ta bort torkaren bak, gör stor skillnad smile

Ja det gör ju en jäkla skillnad. Men den kommer till användning också ibland. Tror jag skulle ångra om jag tog bort den.. Men får filura lite på det smile

äh den repar ju ba rutan wink jag röstar på att du tar bort den big_smile är ju inte jättesvårt att sätta tillbaks i värsta fall smile

Hehe, ja jo.. Hmm.. tongue

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

3 519 Inlägg
26 mars 2012
Trådstartare
Puttejohnsson skrev:
Helt klart snyggare med de bakljusen! smile

Tack. Nu är det ju långt ifrån OEM, men hoppas folk kan gilla stuket ändå smile

412 Inlägg
26 mars 2012
Ja, jag diggar helt klart i alla fall om det är till någon tröst! wink big_smile

298 Inlägg
26 mars 2012
Mr_M_ skrev:
MadeByMe skrev:
Jag tycker min blev råare med torkaren.. men iaf, jag har ju tonade rutor också, inte för jag använder den, men blir snyggare  tycker jag.

Garanterat smaksak. Kanske blir att ta bort nu till sommarn och sedan montera den igen till vintern. Har ännu inte bestämt mig om jag ska bruka bilen i vinter, eller ställa av den. Men är ett tag dit också. Och det är jag glad över wink

Vart kan man köpa plast plugg som täpper igen hålet från torkaren?

jag vet att folk köpt universal typ torpedpluggar på biltema, men jag köpte min från honda smile gav typ 70 spänn..

Projekt ClubJDM
"I reject your reality and substitute my own." - Adam Savage

3 519 Inlägg
26 mars 2012
Trådstartare
Puttejohnsson skrev:
Ja, jag diggar helt klart i alla fall om det är till någon tröst! wink big_smile

Haha, ja lite iaf smile
Men sen så brukar jag ju inte lyssna på vad folk tycker och tänker om mina planer ändå.. Inte dom negativa kommentarerna man får ialla fall.
Så nu är ju frågan om man ska ta och tona framljusen också.... ?

3 519 Inlägg
26 mars 2012
Trådstartare
Way skrev:
Mr_M_ skrev:
MadeByMe skrev:
Jag tycker min blev råare med torkaren.. men iaf, jag har ju tonade rutor också, inte för jag använder den, men blir snyggare  tycker jag.

Garanterat smaksak. Kanske blir att ta bort nu till sommarn och sedan montera den igen till vintern. Har ännu inte bestämt mig om jag ska bruka bilen i vinter, eller ställa av den. Men är ett tag dit också. Och det är jag glad över wink

Vart kan man köpa plast plugg som täpper igen hålet från torkaren?

jag vet att folk köpt universal typ torpedpluggar på biltema, men jag köpte min från honda smile gav typ 70 spänn..

Ofan, kanske skulle svänga förbi Möllers och höra då smile
Tack smile

412 Inlägg
26 mars 2012
Mr_M_ skrev:
Puttejohnsson skrev:

Haha, ja lite iaf smile
Men sen så brukar jag ju inte lyssna på vad folk tycker och tänker om mina planer ändå.. Inte dom negativa kommentarerna man får ialla fall.

Rätt! Man ska göra vad man själv tycker är snyggt! smile
Min personliga mening är att du ska göra det, men inte så mycket som med bakljusen! smile

3 519 Inlägg
26 mars 2012
Trådstartare
Puttejohnsson skrev:
Mr_M_ skrev:
Puttejohnsson skrev:

Haha, ja lite iaf smile

Min personliga mening är att du ska göra det, men inte så mycket som med bakljusen! smile

Jag har rökfärgar film ligger till framljusen. Men när jag testade så tyckte jag den såg så ljus ut jämnfört med vad jag skulle velat ha. Dock jämnförde jag då med vad för slags toning som redan satt på innan jag tog bort den. Och den var ju nästintill svart. Men ska nog testa att sätta dit filmen igen, den jag har ligger.. Kan bli bra ändå när allt annat är mörkt på bilen smile

412 Inlägg
26 mars 2012
Mr_M_ skrev:
Puttejohnsson skrev:
Mr_M_ skrev:

Haha, ja lite iaf smile

Jag har rökfärgar film ligger till framljusen. Men när jag testade så tyckte jag den såg så ljus ut jämnfört med vad jag skulle velat ha. Dock jämnförde jag då med vad för slags toning som redan satt på innan jag tog bort den. Och den var ju nästintill svart. Men ska nog testa att sätta dit filmen igen, den jag har ligger.. Kan bli bra ändå när allt annat är mörkt på bilen smile

Tror jag med, ger en skönare helthetskänsla om allt går samman big_smile

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
26 mars 2012
Way skrev:
MadeByMe skrev:

haha jag röstar på att du tar bort din med!!! big_smile

Kika gärna in på min tråd och kolla på bilden om torkarbladet jag la upp nyligen! smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

3 519 Inlägg
26 mars 2012
Trådstartare
MadeByMe skrev:
Way skrev:
MadeByMe skrev:

Kika gärna in på min tråd och kolla på bilden om torkarbladet jag la upp nyligen! smile

Fan det såg riktigt bra ut utan.. Får ta vägarna förbi Möller imorrn smile

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
26 mars 2012
Mr_M_ skrev:
MadeByMe skrev:
Way skrev:

Fan det såg riktigt bra ut utan.. Får ta vägarna förbi Möller imorrn smile

big_smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

3 519 Inlägg
29 mars 2012
Trådstartare
Det här med fortkörningsböter är inte min grej. 2a bötern på ca i månad nu. Och billigt är det inte!
Måste lugna ner mig nu, annars blir det inte mkt som går åt till bilen hmm

412 Inlägg
29 mars 2012
Usch! Svinhöga är de! Brukar kolla på road wars @ TV4Sport från england och där är det typ 60-70 pund för en hastighet som för oss hade kostat 2-2,5k. Samma med USA, mycket billigare där också.

3 519 Inlägg
29 mars 2012
Trådstartare
Puttejohnsson skrev:
Usch! Svinhöga är de! Brukar kolla på road wars @ TV4Sport från england och där är det typ 60-70 pund för en hastighet som för oss hade kostat 2-2,5k. Samma med USA, mycket billigare där också.

Får flytta till staterna helt enkelt, haha. Ne men lite små larvigt tycker jag att det är, att det ska vara så förbaskat dyrt. + att man efter 2 fortkörningsböter ska få en varning, och efter 3 ryker kortet. Dock fick jag ingen varning för dom har så mkt att göra på transportstyrelsen. Men lär ändå ta det mkt lugnare. Blir lättare när sommarfälgarna sitter på. Då glider man bara omkring långsat wink

412 Inlägg
29 mars 2012
Aa, men de borde försvinna från registret efter något år för det är inte så kul om man som du nu har fått två stycken sen om 15 år så åker du på en till så ryker kortet :p
Hehe, cruising är finfint wink

3 519 Inlägg
29 mars 2012
Trådstartare
Puttejohnsson skrev:
Aa, men de borde försvinna från registret efter något år för det är inte så kul om man som du nu har fått två stycken sen om 15 år så åker du på en till så ryker kortet :p

MEn det gäller bara inom en 2års period.. Om du åker dit för fortkörning nu tex, sen imorrn, och nästa om 3 år är det lugnt. Då räknas den sista som det första ;p Lite rörigt, hehe

3 519 Inlägg
29 mars 2012
Trådstartare
Imorgon fredag monteras ialla fall coilovers och fälgarna smile

412 Inlägg
29 mars 2012
Mr_M_ skrev:
Puttejohnsson skrev:

MEn det gäller bara inom en 2års period.. Om du åker dit för fortkörning nu tex, sen imorrn, och nästa om 3 år är det lugnt. Då räknas den sista som det första ;p Lite rörigt, hehe

Aa, bra det! smile

Sök