bra film men lät grymmare live! prata lite med kjelle om att ha en vs tävling nästa år... ex: gm vs mopar osv då ställer jag upp chargern mot din, vore en cool uppvisning
bra film men lät grymmare live! prata lite med kjelle om att ha en vs tävling nästa år... ex: gm vs mopar osv då ställer jag upp chargern mot din, vore en cool uppvisning
Nah han misstände bara, motorn hade gått halvbra ända sen ja fick ut han i våras, o upptäckte några dar senare att glappet mellan stiften på tändspolen hade ändrats sig under den långa tid han hade stått, lätt fixat så gick motorn som den skulle igen
below_ skrev:
fränt, men varför la bilen av för dig ? fick han inge soppa när du snurra runt
Nu har även jag suttit och läst igenom hela tråden, riktigt rolig läsning får man fråga var du hittade den där "krom" gummilisten? Tvärgooglade men hittade inget, skulle fått sätta dit en på min också då jag fixat runt scoopet.
Tackar uppskattas! Ja den där kromlisten va inte det lättaste o få tag på, var tvungen o göra så mycket som att sätta mig i bilen o åka till biltema o gå till bilsektionen där, he he
Dissection skrev:
Nu har även jag suttit och läst igenom hela tråden, riktigt rolig läsning får man fråga var du hittade den där "krom" gummilisten? Tvärgooglade men hittade inget, skulle fått sätta dit en på min också då jag fixat runt scoopet.
Längesen en uppdatering nu, har inte hänt så mycket med Pontiacen nu det senaste, o de kommer nog vara rätt så lugnt för ja har andra projekt o göra i vinter. Men små pill kommer det att vara iaf, en kommer ju inte kunna hålla sig ifrån
Installerat Blå LED-lampor i mätarhuset, rätt skönt ljus
Har justerat förgasaren med bredbandslambda, än så länge har vi gjort 1 ombestyckning o de gjorde en satans skillnad mycket bättre respons på fullgas o så varvar han mer Men än så länge inte perfekt, och vi ska gör 1 bestyckning till nu, men sen måste ja justera in 4-linken för finns inget fäste i huvudtaget, enligt den setupen bilen har så ska den kunna göra wheelies på torr asfalt i teorin, så bara börja skruva o mäta