okej, han vill byta mot min audi a4 2.6 v6-95 rakt av, så med andra ord så ska jag inte godkänna det? hur mkt ska jag säga till han att jag ska ha emellan?
okej, han vill byta mot min audi a4 2.6 v6-95 rakt av, så med andra ord så ska jag inte godkänna det? hur mkt ska jag säga till han att jag ska ha emellan?
Beror väl lite på hur din ser ut, hur långt den har gått osv...
Beror väl lite på hur din ser ut, hur långt den har gått osv...
min har gått 16800 mil, bytt kamrem vid 12700 mil, nya somardäck plus bra vinter däck. sänkt och ställbara dämpare. finns ett stenskott på rutan och lite på motor huvven. snyggt ljud inbyggt i skuffen. samt att handbromsen kärvar, tror det räcker att byta klossarna där back, elr i värsta fall bromsoket.
dock så har en en ganska står kostnad direkt pga ditt bromsok ,. när dom satt sej i bak på audi så är det byte som gäller
okej, jag vet att dem har problem med det. fast man kan få tag på utbytes ok för 2000 för båda. så inte så jäklit stor kostnad, den är i annars bra skick. men hans bil är väl värd 40000 tusen va? sjunker dem mkt i pris, (celican) elr håller dem sig i värde någorlunda? hur är dem att äga? runt 10000 emellan är väl inte för mkt väl?
www.bilpriser.se är ett bra tips för att få en bra blick på marknadsvärdet....
sen får du avgöra själv hur mycket du vill ha extra för det som du eftermonterat på bilen...det ser ju ut att vara en del... Det lär finnas både köpare som hävdar att detta inte höjer värdet och dom som är beredda att betala extra för det. Där gäller det att hitta rätt köpare...