Lonefox skrev:
stoltosmart skrev:
Leo86 skrev:
Bara jag som tänker att den som spelar bakåt i en sedan med ett sånt mutantsteg kan lika gärna vända på baslådan och spela genom en skidlucka som antagligen finns och driva direkt på HU och uppnå samma resultat?
Hahahah aldrig att det steget ger bra effekt. åk på en ljudtävling och återkom sen om den basen och det steget spelar över 120db BAKÅT i den bilen
Har aldrig sagt att den har spelat över 120 db, bara sagt att det gav bra resultat utav helvete när jag drev min kicker comp 15 bas med detta mutant steg,
Har du allt på max (även basboost) så ÄR det ett under att basen höll.
Dels lämnar det Mutantsteget alltför lite effekt och dels så tycker alltför många att det låter bra då man klipper signalen......mkt tack vare basboosten....
Nu skall jag egentligen inte komma med ngt påhopp, men en reflektion till ditt nick...
Det kan utläsas på olika sätt......bla Stols O Smart vilket du troligen syftar på...medans vi ser det mer troligen som Solt Osmart (jag vet att JAG gör det)....
ja den höll o sen nicket menar jag verkligen att jag är stolt osmart inget annat o har absolut inte utgett mig för att vara nåt annat
Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.