TT-Avant skrev:
Lonefox skrev:
elfar4 skrev:
Människor är olika. Jag börjar billigt och jobbar mig uppåt. För en som är van vid dåligt ljud är mutantsteget och de ovannämnda högtalarna en klar uppgradering, eller har jag fel? Din kommentar är alltså överflödig.
Jag kan lugnt säga att om jag hade sparat ihop till BRA kvalitétsgrejer från börjar så hade jag i slutänden sparat ett antal sköna tusenlappar......exakt hur mkt kan jag i dagsläget inte exakt säga, men då jag räknat samman mina kvitton sedan 1995 så ligger jag på TOTALT över 150K som jag köpt bilstereo för under årens lopp...
Bara för att jag började billigt och "jobbade" mig uppåt......det kanske sätter lite perspektiv på det hela.
Kan man göra, men man kan oxå tänka sig såhär:Hur eller vad hade du då idag haft för erfarenhet jämfört med va du har idag?
Det är sant.....men hade jag gått på bättre grejer hade jag kunnat haft dem en längre tid och byggt om oftare om man ser till pengarna som är lagda även på matrial.
Hur man än vänder och vrider på det så tjänar man olika saker oavsett vilken väg man väljer då man kan göra saker på lika många olika sätt som det finns människor
Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP