3244
Sök

Max ladd med 740 gl -87 snikturbo?

Avstängd
47 Inlägg
1 januari 2012
Trådstartare
tja som rubriken lyder undrar ja va ja kan ladda vet att det är runt 0,5 men skulle vilja veta om någon
annan gjort samma och va de ladda hur det höl osv?Jag laddar nu 0,6 å funkar kanon bra men ska köra den riktigt hårt i vinter på skosvägarna så vill va säker att det håller iaf över vntern.

940 grenrör
3tum
16t ag
volvo 850 t5 spridare
orginal lmm
öppet filter

Mvh/Daniel.E

1 277 Inlägg
2 januari 2012
_honda skrev:
tja som rubriken lyder undrar ja va ja kan ladda vet att det är runt 0,5 men skulle vilja veta om någon
annan gjort samma och va de ladda hur det höl osv?Jag laddar nu 0,6 å funkar kanon bra men ska köra den riktigt hårt i vinter på skosvägarna så vill va säker att det håller iaf över vntern.

940 grenrör
3tum
16t ag
volvo 850 t5 spridare
orginal lmm
öppet filter

Mvh/Daniel.E

enligt dom flesta så har du inte kompsänkt så rasar det efter ett par veckor redan på 0.4 men det beror ju på motorskick osv. så om du vill va säker så kan du ju sänke laddet. men få in lite fler synpunkter innan du gör nåt.

Ointresserad.
936 Inlägg
2 januari 2012
Släng på en 044, och ös på med E85. Spridarna kanske är i minsta laget dock. Annars är väl dubbla toppackningar en lösning, mindre komp skulle jag vilja säga är vägen att gå.

1 kilo heja heja!

Teabag appreciation club.

4 Inlägg
1 mars 2012
körde 0,5-06 med båda mina konverterade och funkade skit bra motorerna höll hur bra som helst smile

10 Inlägg
3 mars 2012
kör 0.8 ladd  i min 940 3tumsrör öppet luftfilter t5ans spridare o den håller än!
Senast redigerat av jnybabe (3 mars 2012)

179 Inlägg
3 mars 2012
jnybabe skrev:
kör 0.8 ladd  i min 940 3tumsrör öppet luftfilter t5ans spridare o den håller än!

Fast de sitter nog inte samma motor i din bil....

Edit:
Mack, jag såg det med...
Senast redigerat av phille18 (3 mars 2012)

Kör bara bakhjulsdrivet, annat är inte lönt!

Forummoderator
26 364 Inlägg
3 mars 2012
..lägg gärna märke till att TS är avstängd dessutom..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Sök