Tja, har ett MDS gp-2 tror jag det heter och ett mds gp-800,6*9or och en kicker CVR 12" i skuffen i syrrans 744.
När man åker ibland så typ försvinner basen och sen kommer igen när man svänger eller bromsar, har testat att röra lite på olika lågnivåkablar och sånt men inte sett nått glapp där. Det är sjukt irriterande tänkte om nån vart med om samma sak om ni kanske vet vad det är?
Läser du med det du sitter på? jag skrev att jag hade kollat lågnivåkablar och sånt?
Oj, käkar du järnflis till frukost?
Såg bara "lågnivåkablarna", ber om ursäkt
Nä, huggorm Ursäkten godtas Var lite sur förut pga andra skäl
Hehe, nemas problemas
Har du kikat på anslutningarna på kablarna? Typ kabelskor osv, eller om det sitter ordentligt åtskruvat? Minsta lilla miss kan orsaka glapp i elen.
Fick lov att slita ur hela panelen i min passat för att fixa en liten jävla skit kabel som någon tidigare ägare inte brydde sig om att säkra ordentligt, man kan ju bli galen för mindre
Måste fråga en sak till bara, hur kopplar man stereon för att få så man bara kan stoppa i stereon och starta den utan att behöva dra igång tänningen på bilen? För när man drar igång tänningen så startar ju fläkten,halvljus och allt.
Måste fråga en sak till bara, hur kopplar man stereon för att få så man bara kan stoppa i stereon och starta den utan att behöva dra igång tänningen på bilen? För när man drar igång tänningen så startar ju fläkten,halvljus och allt.
Dra en kabel direkt från batteriet, och glöm inte att avsäkra kabeln