3486
Sök

Vinter här igen i mitten på maj!!! :(

111 Inlägg
17 maj 2005
Trådstartare
Snacka om drygt.. Vakna ida å de fullständigt vräkte ner snö. Man såg knappt en meter ut.. Hade kommit nästan 2 dm här hemma under natten å de fortsatte att bara vräka ner. Skulle försöka att köra lite bil men kom inte så långt med sommarsulorna i 2dm snö..sad Plus att bilen hängde sig lite här och där.. Tur man inte har nå jobb man måste åka till en dag som denna. Hörde att de stod lastbilar å personbilar kors å tvärs lite överallt.
Fick igång strömmen i huset för typ en halvtimme sen. Är såna här dagar man aldrig ska kliva upp...

Hur har de varit med snön på andra ställen?

Mvh
Senast redigerat av S_D_Karlsson (17 maj 2005)

Anders Karlsson

390 Inlägg
17 maj 2005
Här i arjeplog ha de då kräksnöa sen tidigt imorse.. Blåste som satan tidigare också så man sog inte mkt när man va ute.. 0-gradigt är de också.. Inge roligt.. Fick dessutom ett mess av min mor som är hemma i dalarna igår kväll o då skrev hon de toksnöa hemma också o att de va rent vitt på backen.. Vart tog våren vägen?

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
15 maj 2007
Jobbans. Här är vädret helt okej, skulle jag vilja påstå.

Kettunen
15 maj 2007
Fy fan va trist!

Gödseldräng
4 529 Inlägg
15 maj 2007
här är det bara blåsit men solen skinner så fint så tongue

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
15 maj 2007
haha fifan för att bo där uppe då är det värt att ha lite mer poliser och lite fler grannar wink

Leg. Spådam
816 Inlägg
15 maj 2007
Här nere på Rivieran (skåne) är det kanonväder. Tycker fan synd om alla som bor norr om Båstad, men jag antar att det är av egen fri vilja de bor så långt norrut. Personligen hade jag aldrig klarat mig där uppe, hatar snö och kyla mer än att få en katt uppstucken i arslet. Och det avskyr jag.

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

Old School Ford
600 Inlägg
15 maj 2007
Merclone skrev:
Här nere på Rivieran (skåne) är det kanonväder. Tycker fan synd om alla som bor norr om Båstad, men jag antar att det är av egen fri vilja de bor så långt norrut. Personligen hade jag aldrig klarat mig där uppe, hatar snö och kyla mer än att få en katt uppstucken i arslet. Och det avskyr jag.

hur känns det? för oss som inte vet allstå?

... här blåser det som fan och sol och regn på sammagång.

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
15 maj 2007
Och här har det varit högsommarväder i flera dagar med kvalmig, äcklig luft och åskskurar, hällregn och sol om vartannat och en jävulsk blåst.
Fast i dag har det ärligt talat blåst mest, och varit soligt. Runt 15 plusgrader tror jag.

// Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

88 Inlägg
15 maj 2007
vi som bor i svergie har fint väder! nästan så man kan ta ut båten och ligga i stadsparken smile

390 Inlägg
15 maj 2007
Inte gårdagens tråd ni dragit igång direkt smile

601 Inlägg
15 maj 2007
airam skrev:

Hehe nej precis:P  Haha kolla när tråden e skapad:P

4 506 Inlägg
15 maj 2007
satan vad illa. här i göteborg är det 27 grader i skuggan, med en lätt bris i palm topparna.
Senast redigerat av _Wallis_ (15 maj 2007)

Kan du andas kan du dö.

Studerande
463 Inlägg
15 maj 2007
pUs skrev:
Jobbans. Här är vädret helt okej, skulle jag vilja påstå.

haha cred till dig som orkar dra igång tråden igen efter två år! big_smile

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?

Kontot inaktivt
104 Inlägg
16 maj 2007
Då kan ju jag som bor i norrland meddela att det snöar, massor, idag den 16/5-07, 2 år senare än tråden är skapad. smile

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
16 maj 2007
airam skrev:

Haha. Skönt att nån såg det till slut. wink

Fan att jag inte höll mig i ett par dagar till. Då hade både månad och dag varit rätt.

Sök