stewii skrev:Tänkte komma, Dock är bilen inte i utställningsskick men de kanske duger ändå?
Perzzon90 skrev:Lite ändrade planer tyvärr skickar ner brorsan och bmwn så jag blir hemma med corvetten:/
Ziggs skrev:stewii skrev:Tänkte komma, Dock är bilen inte i utställningsskick men de kanske duger ändå? Alltid roligt mer folk.! Mer folk=roligare! Palla dig dit manen
stewii skrev:Ziggs skrev:stewii skrev:Tänkte komma, Dock är bilen inte i utställningsskick men de kanske duger ändå? Alltid roligt mer folk.! Mer folk=roligare! Palla dig dit manen Ah, ja ska försöka ta mig dit
Ziggs skrev:Perzzon90 skrev:Lite ändrade planer tyvärr skickar ner brorsan och bmwn så jag blir hemma med corvetten:/Typiskt, de va ju inge roligt =/
Perzzon90 skrev:Ziggs skrev:Perzzon90 skrev:Lite ändrade planer tyvärr skickar ner brorsan och bmwn så jag blir hemma med corvetten:/Typiskt, de va ju inge roligt =/Ne men de blir fler ggr
Ziggs skrev:stewii skrev:Ziggs skrev:Alltid roligt mer folk.! Mer folk=roligare! Palla dig dit manen Ah, ja ska försöka ta mig dit Är la inte så svårt. Även om de ligger långt upp mot ingenstans. =P
stewii skrev:Ziggs skrev:Alltid roligt mer folk.! Mer folk=roligare! Palla dig dit manen Ah, ja ska försöka ta mig dit
Ziggs skrev:Alltid roligt mer folk.! Mer folk=roligare! Palla dig dit manen
Emiiilz skrev:Ingen anmälan allså? bara och dyka upp?kommer, kostar inträdet för mig som ställer ut?
dj_aggwa skrev:Emiiilz skrev:Ingen anmälan allså? bara och dyka upp?kommer, kostar inträdet för mig som ställer ut?Ingen anmälan nej :-)50 kr /person oavsett, utom epa :-D