Ser nästan ut som att brädan är flockad. Är den det eller är det bara jag som ser i syne?
Nä den är bara allmänt söndersliten :p Bilen va krockad som ja köpte o då hade airbagsen löst ut o de vart bara skit av instrumentbrädan o de är i 945an som den bilden är tagen
Någon som vet bra sidor för turbo extraktor rör, ic o möjligtvis bra o billiga reservdelar? Eller om nån har en höger framskärm, baklucka o grill liggandes till 240 75-78 eller vad de är som passar?
Ser nästan ut som att brädan är flockad. Är den det eller är det bara jag som ser i syne?
Nä den är bara allmänt söndersliten :p Bilen va krockad som ja köpte o då hade airbagsen löst ut o de vart bara skit av instrumentbrädan o de är i 945an som den bilden är tagen
aha, tyckte nästan att de såg ut så
Kg trimning har det mesta annars bara att googla :p
Någon som vet bra sidor för turbo extraktor rör, ic o möjligtvis bra o billiga reservdelar? Eller om nån har en höger framskärm, baklucka o grill liggandes till 240 75-78 eller vad de är som passar?
Nu har vi äntligen fått ur motorn och 90% av elen har vart dåligt väder o kallt för att jobba då vi är utomhus just nu
Lite bilder som är tagna under dagen:
Litet lyft för o ta bort downpipe och kardan
Vi orkade inte ligga under bilen så pallbockarna försvann
Försöker slita ut motorn
efter många om o men så våga den sig ur boet
sen fick lådan dela sig från motorn me men de finns ingen bild på
Nu ska de hittas motor ställning och börja rivas motor! Ska plocka bort alla bra o ha delar på 940 karossen innan den blir skrot och sen så småningom börjas de väl rivas 244a!
Känner att de går sjukt seegt just nu.. försöker hitta något slags garage man kan hålla på i istället för att stå i denna kylan Men nu har ja iallafall fått tag på en motorställning förhoppningsvis ska den hämtas imorgon Grenrör och turbo är bortplockat ska titta till en ny större turbo imorgon får väl se om de blir något! Fick reda på att turbon som sitter på nu är relativt ny så de är kalas! kommer upp bilder så fort ja hinner
Halloj folket igen! Nu har ja vart riktigt lat med både bilbygget o uppdaterigen ett tag. Men om några få timmar ska ja ut o börja plocka ner resterande 940 så karossen kan åka på tippen snart. Sen är de dax för motorrenovering. Har påbörjat en enkel isärplockning av motorn
Ska se till o inte glömma kameran så de kan bli en liten update ikväll
grymt skönt stuk på sista bilden.dock gillar iaf inte jag emblemfria grillar på volvos.om du vill sälja lite smådelar från 945 kan du skicka ett pm..H/Nicke
grymt skönt stuk på sista bilden.dock gillar iaf inte jag emblemfria grillar på volvos.om du vill sälja lite smådelar från 945 kan du skicka ett pm..H/Nicke
De kommer fortfarande vara gamla fronten fast resten vill ja ha relativt lika
haha jo ja letar lite efter garage just nu men går inte frammåt direkt Har ju inte högsta ekonomin heller så ^^ Men vad gör man inte för o få finbilen ätt gå!