Toyota avensis, om du ska åka billigt krångelfritt, inte världens snyggaste bil men den drar knappt någon soppa, skatten är som en kaffepeng, svärfars har gått 19000mil, han har bara servat och bytt halva avgassystemet sen ny ,har aldrig varit några bekymmer....
Annars hade jag själv utan tvekan kollat mer på BMW, lite granna dyrare småbilsklass men fan så mycket mer bil och komfort för pengarna än motsvarande konkurenter......
Men som du märker är alltid smaken som baken, de finns dom som gråter för att SAAB lägger ner, men vi är fler som jublar
o hade de bara varit jag som svarat i tråden hade du nog köpt BMW efter några BMW inriktade inlägg från mig;). Men nu finns här folk som tycker likadant om golf, nissan, ford mm så meningsskiljaktigheterna är ofrånkomliga även om jag personligen inte har något större hat mot golf,nissan, mazda mm. De hade varit enklare om du gett oss exmpel på typ 3 bilar att motivera dig för, 3 bilar du fått för dig du gillar.. Lycka till och hoppas du blir nöjd med valet
....