4448
Sök

Körkort kortast tid ever!

Säljare
341 Inlägg
3 september 2006
Trådstartare
Tjo

Måste bara berätta detta vidare. En på jobbet berättade att en klasskompis till han precis hade haft sin uppkörning, gjorde väl några småfel men blev godkänd och fick lappen.
Körskolan som han gick på tillåter elever som klarat uppkörningen att låna deras körskolebil och köra själva tillbaka till körskolan när dom är klara.

MEN... den här kille blev sugen på att ta en liten extra sväng, så han kör iväg stolt över sitt nya körkort och att han inte behöver ha någon som sitter i passagerarstolen längre. men tar sig lite vatten över huvudet när han kör i 110km/h på 70-väg.

Tillråga på allt står ju polisen där som stoppar honom..... hmmmm 40km/h för fort det var inte bra...
så killen får ju räcka över lappen som är 5 minuter gammal... så kan det gå..

han har numera smeknamnet: 5 minutarn

höll på att dö av skratt när jag hörde det!!!!

787 Inlägg
4 september 2006
Roflmao, nästan så man kan säga "IQ badboll" men skapligt taskigt läge iaf, stackarn!!

3 627 Inlägg
4 september 2006
AlvereZ skrev:
Roflmao, nästan så man kan säga "IQ badboll" men skapligt taskigt läge iaf, stackarn!!

Men snälla Alverez, Rolling on floor laughing my fuckin' as off? Sånt språk här?tongue

Men får säga att d lät rätt snopet:P

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

787 Inlägg
4 september 2006
ToXtreme skrev:
AlvereZ skrev:

Men snälla Alverez, Rolling on floor laughing my fuckin' as off? Sånt språk här?tongue

Men får säga att d lät rätt snopet:P

Hmm Rolling on floor laughing my as off? får jag det till, men endå tongue

3 627 Inlägg
4 september 2006
ajj fan... Nu tog jag mig vatten över skallen, kanske skulle ta å slagga som jag hade tänkt tongue

Roflmfao mena jag big_smile
Senast redigerat av ToXtreme (4 september 2006)

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

1 854 Inlägg
4 september 2006
5 minuter fan va illa, hur lyckas man smile

Anställd.. =)
126 Inlägg
4 september 2006
Hmm jag som trodde polaren hade rekordet men inte det inte... han fick behålla sitt i 35 min... tills han rulla in på 30 väg... men men så kan det gå ibland...

Vadå konstapeln? jag bränner inte däck!! Ser du inte att jag har kört fast???
MSN: davidfock@hotmail.com
www.specialgrafik.se
www.club-s12.org

Miklen
4 september 2006
Inte så vidare smart.. MAN SKA HÅLLA HASTIGHETSBEGRÄNSNINGAR.................där polisen står....

608 Inlägg
4 september 2006
shit happens smile hade en jävla otur han! kommer nog inte att köra för fort nästa gång han får lappen!

old volkswagens never die,they just get lower:D

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
4 september 2006
stackarn!

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Avstängd
257 Inlägg
4 september 2006
*asg*

Garaget.org suger balle. Zatzy är de enda rätta

SSS -12
3 217 Inlägg
4 september 2006
Sniket

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

557 Inlägg
4 september 2006
Hehe, illa smile jag körde 42 km/h för snabbt och blev stoppad på motrvägen när jag haft lappen i 2 månader... Jävligt snäll snut, fick behålla lappen med en varning big_smile
Senast redigerat av Fimpha (4 september 2006)

//Jerry

1 489 Inlägg
5 september 2006
Haha stackars kille smile

• Även den starka måste ta i när han skiter

terazzi
5 september 2006
Ajaj illa illa det dära..

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
5 september 2006
FY SATAN VIlken dryg snutjävel han måste ha stött på..............

Bmw osv..

202 Inlägg
5 september 2006
UseDubbelTurbo skrev:
FY SATAN VIlken dryg snutjävel han måste ha stött på..............

Vad exakt menar du? Polisen skötte bara sitt jobb. Sen att killen råkade haft kortet i 5min är ju bara en ren slump. Om man plockar nån som kör 40km/h för fort så tycker inte jag man är dryg...

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
5 september 2006
Riktigt sur för den stackaren asså......som tur e så har man själv aldrig varit av med lappen...*ta i trä* Han får lycka till nästa gång....!smile

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

Säljare
341 Inlägg
5 september 2006
Trådstartare
nästa gång får han inte ta körkortet via samma körskola heller, eftersom han missbrukade rätten att låna bilen efter uppkörningen... hehe

Sök