Måste bara berätta detta vidare. En på jobbet berättade att en klasskompis till han precis hade haft sin uppkörning, gjorde väl några småfel men blev godkänd och fick lappen. Körskolan som han gick på tillåter elever som klarat uppkörningen att låna deras körskolebil och köra själva tillbaka till körskolan när dom är klara.
MEN... den här kille blev sugen på att ta en liten extra sväng, så han kör iväg stolt över sitt nya körkort och att han inte behöver ha någon som sitter i passagerarstolen längre. men tar sig lite vatten över huvudet när han kör i 110km/h på 70-väg.
Tillråga på allt står ju polisen där som stoppar honom..... hmmmm 40km/h för fort det var inte bra... så killen får ju räcka över lappen som är 5 minuter gammal... så kan det gå..
Hmm jag som trodde polaren hade rekordet men inte det inte... han fick behålla sitt i 35 min... tills han rulla in på 30 väg... men men så kan det gå ibland...
Hehe, illa jag körde 42 km/h för snabbt och blev stoppad på motrvägen när jag haft lappen i 2 månader... Jävligt snäll snut, fick behålla lappen med en varning
FY SATAN VIlken dryg snutjävel han måste ha stött på..............
Vad exakt menar du? Polisen skötte bara sitt jobb. Sen att killen råkade haft kortet i 5min är ju bara en ren slump. Om man plockar nån som kör 40km/h för fort så tycker inte jag man är dryg...