Är riktigt kul. har lackat 2 hela bilar & ett par fälgar plus våra crome lister runt rutorna fungerar helt ok när man väl lärt sig kör med spruta & kompressor. vad har ni kört med? vanliga sprayburkar eller med elspruta eller kompressor?
Skitnajs resultat! Kan du säga mer exakt vilken spruta du kör med från biltema och kompressor? Kör du med nån vattenavskiljare också? Var köper du din plastidip-färg?
beställt 5L svart & 5L röd färg i helgen, hoppas det kommer i morgon eller torsdag fredag blir det att köpa en riktig bosh el spruta så hoppas jag på 100% bra resultat
beställt 5L svart & 5L röd färg i helgen, hoppas det kommer i morgon eller torsdag fredag blir det att köpa en riktig bosh el spruta så hoppas jag på 100% bra resultat
Så hur länge håller det nu om man sprayar hela utsidan? Hur håller det om man vill måla all interiörplast? Såvitt jag förstått är det svårt att göra rent?
dipyourcar.com - har funnits skit länge och är awesome!! Finns ett klipp på youtube med en lite guide till och med. Känns skönt att Sverige ÄNTLIGEN kommit i kapp
dipyourcar.com - har funnits skit länge och är awesome!! Finns ett klipp på youtube med en lite guide till och med. Känns skönt att Sverige ÄNTLIGEN kommit i kapp
Kommit ikapp på vad?
Sverige kommer aldrig ikapp.
Haha ja, så är kanske fallet. Men ett plus att folk börjar bli medvetna om att det finns mer än biltema lack på burk eller svindyr pärlemo ^^ Heja Sveriges bil-elit!
Kommit ikapp på vad?
Sverige kommer aldrig ikapp.
Haha ja, så är kanske fallet. Men ett plus att folk börjar bli medvetna om att det finns mer än biltema lack på burk eller svindyr pärlemo ^^ Heja Sveriges bil-elit!