germ424 skrev:
rätt häftig färg,MEN förstår inte riktigt grejen, om man nu ska måla om något så varför inte måla med riktig färg så det håller, för att den måste ju slitas, få stenskott o bli fult som fan efter ett tag.
sen får man ju bort det igen o göra om det?
det här är ju 2012s nya fluga! det är ju hur fränt som helst kolla in klippet när han lackar en hel s4a lixom för en halv mille.
det håller bra, blir kanon resultat jämt och fint, och billigt, det kan ju inte bli bättre?
hur många har inte halv taskiga lack på bilarna som kanske är värda 20 tusen kr? då kanske man inte vill/har råd att lägga 15 tusen på lacka om bilen? gör det själv för 3 tusen kr och det blir as grymt? Helt klart ett bra smidigt alternativ.
jag tror 110% på denna produkt och detta kommer bli jävligt stort och vanligt framöver. Speciellt mattsvart, istället för lacka och rolla och skit, köpa detta är ju klockrent.
du säger att det inte håller, den håller för maskintvätt, högtryckstvätt m.m, har man fina bilar utstätter man inte dom för så mycket mer slitage, jag kör min dagligen, spolar av den sen in i garaget, ja tror det skulle hålla många år om ja plasti dipa den
Stenskott är inga problem då plasti dip är elastiskt och stenskott kommer inte så lätt som man kan tro, det blir fulare och lättare märken i vanlig lack. Får du lite stenskott på fronten, och? lacka om skiten 200 kr då tar en halvtimme.
awsome jag ser fram emot mycket bilder från garaget folk som provat och lackat