Är nu 24 nu och det är ju löjligt med åldersdiskriminering och alla under 25 kör inte som idioter.
De som är män i min ålder och kör mycket är även bäst i trafiken. (bäst kontroll, bäst reaktionstid, bäst mörkerseende och relativt bra erfarenhet. Intresse för bilar är också generellt sett större hos män. Som med allt annat så blir man ju duktigare på sånt man är intresserad av.) likt förbannat ska vi betala mest!
Isåfall ska dem införa högre försäkringspremie på medelålderskvinnor och pensionärer också för dem ställer tamefan till mest materiella skador i trafiken. Det finns väl ett stort mörkertal här för dem märker ju inte ens när dem ställer till med exempelvis en parkeringsskada och smiter. Visst dem dör inte för att dem ligger och tuffar på i 60 på 120väg och kör in i räcket. Dem ställer dock oftare än andra grupper till med frustration i trafiken vilket kan leda till mänskligt aggressivt beteende hos övriga medtrafikanter. Skulle man samla ihop den klumpen aggressioner panchisen samlar på så skulle det bli en jävligt stor klump med aggression, finns ju ingen forskning om detta men jag tror ju själv att detta ökar på risken för olyckor som de indirekt är vållande till.
Sen appropå försäkringar så är ju försäkringen för unga män helt åt helvete. Försäkringsbolagen vet ju att man ändå skriver försäkringen på morsan när man är 18... men för i helvete höj självrisken till astronom belopp istället. Då ska det inte heller spela någon roll om bilen står på morsan eller ej det ska kosta lika mycket ändå.
Alla vill ju liksom inte bo hemma hela livet för att inte bli rånad på bilförsäkring.
Med Filosofi, ordbajseri och frustration tackar jag för mig... hej!
Senast redigerat av Sushikocken (21 januari 2012)
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!