mycket fint bygge du håller på med! då jag går i tankarna på att köpa en S13 själv. så är det perfekt att följa tråden för att lära sig mer om bilen.. har du några tips på va man skall kolla efter vid köp av S13?
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
mycket fint bygge du håller på med! då jag går i tankarna på att köpa en S13 själv. så är det perfekt att följa tråden för att lära sig mer om bilen.. har du några tips på va man skall kolla efter vid köp av S13?
kolla rost överallt. min hade hål runt dräneringspluggarna i golvet, hjulhusen fram (under ABS-aggregatet och samma ställe på andra sidan) och lite allmänt här och där. kolla även så motorn inte blåser vevhusgaser som en galning ur det avskruvade oljelocket på tomgång. kolla så växlarna funkar utan skrap eller våld. är den redan trimmad, så kanske ägaren misshandlat bilen... var extra uppmärksam då.