Liten uppdatering!
Idag (2012-05-03) började jag fixa med bilen inför Schmiedmann-träffen som är den 5 maj.
Det som gjorts idag är: * Rubbning och polering. (3:e gången sen den 13 mars... hehe
)* Lackat bromsoken/naven, i silver. * Polerat/vaxat fälgarna.* Polerat slutrören samt undersidan av slutburken.Imorn fortsätter jag med:* 2-3 lager lackskydd (får se hur mycket feeling man har).
* Snygga till motorrummet.
* Ivändnig städ, inkl. imregnering av läder.
* Vaxa alla övriga lackade ytor (motorrum, insida bagagelucka/dörrar etc).
* Byta ut M3-emblemet mot mitt helt nya!

![https://www1.garaget.org/gallery/images/103/102182/102182-d54cee63604358dd8aa0ca2f4e97ce6a.jpg]()
Nu blänker den fint! Dock så måste jag verkligen lacka om fronten, frontplåten samt huven... helt blästrad av stenskott

![https://www1.garaget.org/gallery/images/103/102182/102182-2954c0160cdaed51fcf13d6aed61397d.jpg]()
Slutrören fick sig lite kärlek! Polerade även undersidan av slutburken när jag ändå höll på

/David
Senast redigerat av D_Nilsson (3 maj 2012)
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson