Är nu äntligen ägare till en av mina absoluta drömbilar! Efter att ha dregglat över M3 E36:or sedan 17 års ålder så är jag nu äntligen ägare till ett oerhört fint exemplar! Målet med bilen är att den ska bli i mint... Visa mer
Är "Meguairs Next Generation" vaxet som gäller eller? Vad kostar det ungefär?
Jag köpte nåt "kit" i nån schysst förpackning Vax + appliceringssvam + microfiberduk = 489:-, dock blev det 10% rabatt med mekonomenkortet
Deras övriga vaxer är riktigt bra också! Jag köpte deras senaste, "Meguairs Next Generation nånting" heter det Kan kolla upp det exakta namnet tills imorn!
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
Måste ju berömma dig för att du hållit den så genuint fin. Fan, bilderna ser ju ut som dom skulle vara snodda från någon tysk biltidning från 1994!
Tack ska du ha! Kul att höra
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
Den här ser ut som en typisk tysk Testbild från nått magazin!
Haha ja det har du rätt i! Typiskt att jag glömde systemkamera hemma bara, tog den här bilden med min iphone 4S
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
Det är alltid kul när bilar som är väldigt välskötta och lågmilade hamnar hos någon som vet vad dom fått tag på och intye förstör dom. Det går ju aldrig att renovera upp en skrothög till välvårdad. Det går att renovera till bättre än nytt men då försvinner bilens själ.
Det är alltid kul när bilar som är väldigt välskötta och lågmilade hamnar hos någon som vet vad dom fått tag på och intye förstör dom. Det går ju aldrig att renovera upp en skrothög till välvårdad. Det går att renovera till bättre än nytt men då försvinner bilens själ.
Ja det håller jag med om! Alltför många E36:or framförallt som blivit ombyggda till ufon! Min ska bevaras väl kan jag lova!
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
Jag minns en olivgrön VW golf 79a en gammal gubbe hade jag bad om att få kika under huven på. Den var helt oklanderliug i skicket och gubben var helt omedveten om det och trodde han skulle få max ett par tusen den dagen han skulle känna sig för gammal för att köra. Tänkte först be han höra av sig när han skulle sälja men jag ville inte få chansen att förstöra denna bil jag egentligen inte hade plats och tid att vårda. Hoppas att rätt människa tog över den om han inte kör fortfarande. Att se en 30 år gammal bil som ser ut som ett par år gammal max är mäktigt!
Nu är läget så här, jag tycker att M3:an är för hög! Vill allt ha ner den något mot backen, så man blir av med den "amerikanska lastbils-känslan".
Vad tror ni om en 40/25mm sänkning?
Var ute och mätte lite förut, tror att resultatet skulle bli något i den här stilen:
Tror att resultatet skulle bli så här av en 40/25mm sänkning.
Originalhöjd: Skulle inte sitta fel om den trillade ner mot backen lite!
Vad tycks?
/David
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
Det skulle inte skada med en liten sänkning faktiskt! Den kilformade aggressiviteten i bilens utstrålning skulle bli vassare. Den ser mer ut att hugga som en samuraisvärd på övre bilden!
Det skulle inte skada med en liten sänkning faktiskt! Den kilformade aggressiviteten i bilens utstrålning skulle bli vassare. Den ser mer ut att hugga som en samuraisvärd på övre bilden!
Underbar beskrivning! Den sänkningen och en GT-läpp eller GT-splitters skulle sitta tokfint! Då blir det ett jädra samuraisvärd till bil! Kan photoshopa en bild fort, så får alla se min tanke
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
På bilden ligger däcket och skärmkanten fram perfekt!
Instämmer! Vad tycker du om läppen fram på den senaste bilden jag la upp?
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
På bilden ligger däcket och skärmkanten fram perfekt!
Instämmer! Vad tycker du om läppen fram på den senaste bilden jag la upp?
Den ger ett vasst intryck samtidigt som den verkar höra till bilen. Det geller ju att få bitarna att se ut som en del av bilen och inte den del på bilen. Du är på rätt spår!
På bilden ligger däcket och skärmkanten fram perfekt!
Instämmer! Vad tycker du om läppen fram på den senaste bilden jag la upp?
Den ger ett vasst intryck samtidigt som den verkar höra till bilen. Det geller ju att få bitarna att se ut som en del av bilen och inte den del på bilen. Du är på rätt spår!
Härligt! Bilen lär ha det här stuket innan sommaren är slut!
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
Yes! Snackar med Viktor på Schmiedmann om detta just nu
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson