projekt 745a med v70front o breddning:) från början köptes bil för 1000kr och skulle bli vinterbil skulle bara bytta motor å rost laga å små saker, men den vart kvar i garaget sen flippa de ur lite:)
Ju bredare desto bättre, det är min smak när det gäller 745ornas skärmar. Men vet att många gillar lite diskretare ingrepp. Kommer bli kul å se slutresultatet i alla fall. Å dina två leksaker som står bredvid bilen ser ganska kul ut, de också. Vill du berätta lite mer om dem, för jag vet ingenting om snöskotrar
Ogillar den motorn ganska mycket tbh, men älskar ditt bygge annars personligen hade jag föredragit en t5a men ska bli kul att se en "v70 diesel" med bakjhulsdrift
Petri Kurikka har sagt att det inte va helt lätt när han satte dit V70-bakljus på sin 945:a, kan ju va ett tips å fråga honom om hjälp ifall TS vill satsa på detta som nåt litet extra.
Hej, jo går lite segt. Men dörrarna är klara på höger sidan å tröskeln är punktand, så de har hänt lite iaf men just nu ska jag lacka vinter bil å byta motor sen ska jag ta tag i den här