inte bara remmen kan även vara att tändingen inte är stalld eller något annat
nackdelen med att lämna det till folk som gärna tror att dom kan men inte riktigt lärt sig allt ännu
Okej, måste man ställa om Tändningen efter kamremsbyte? :p
Jo men min pappa e lärare där o en kompis jag vet kan sånt går där, men tyvärr fick inte min kompis ta hand om min bil och pappa hade inte tid att kolla vad han som bytte höll på med.. (tydligen e han som bytte remmen inte den bästa heller -.-)
Edit: Glömde viss nämna att den bara hackar vid jämn gas! Den går prima på tomgång och när jag gasar!
Nej man måste inte ställa om den, men om om det bara är kugghjulet som bestämmer tädningen och inte dom andra 2 kugghjulen och man är lat och inte orkar göra rätt så går det att ställa om den.
det är väl inte så svårt kolla på markeringarna ock kolla tändning med lampan
Nej men om det inte är så svårt o göra det kom o gör det då! Kanske inte svårt för en mekaniker eller någon som gjort det förut, Men för någon som e helt omedveten om det kanske det är svårt för? Har du inget vettigt o skriva gör det inte!
han kunde ju inte, därför frågade han här och du kanske ska förklara mer ist för kolla på markeringarna och tändningen, lägg ner bara. kryckanB du kanske kan åka in till dem nästa gång dem ska vara i verkstaden, eller så kanske din pappa kan kolla.
han kunde ju inte, därför frågade han här och du kanske ska förklara mer ist för kolla på markeringarna och tändningen, lägg ner bara. kryckanB du kanske kan åka in till dem nästa gång dem ska vara i verkstaden, eller så kanske din pappa kan kolla.
Jo ja sa till pappa idag att han skulle kolla om dom har någon lucka i veckan för att ta in den och kolla va som fått fel, så d kanske löser sig snart!
Maulin: Precis vad jag försökte förklara för honom