Hej! tänkte visa min okapade 740 A-traktor som jag köpte i December här i söderköping där jag bor. Det finns lite att göra på den då den inte är i nyskick. som tur är har jag inte hittat någon rost på bilen någonstans, men den går dessvärra inte särskilt bra i motorn då den stått i ett garage i 2år men dä ska det bli ändring på
Det som ska göras är följande:
[x] Lysande spolarmunstycken [ ] Baslåda [ ] Plasta runt baslådan [ ] Klä baslådan i konstläder [/] Plasta om dörrsidor [ ] Klä dörrsidor i konstläder [ ] Sätta in dioder i dörrarna [/] Vita blinkers [ ] Vita baklysen [ ] Få motorn att gå på alla cylindrar [ ] Sätta på vinge [/] Nya fälgar [ ] Bakruta [ ] Dioder i bakrutan [ ] Sänkas bak
vart är dom reglerna letade efter reglerna när jag såg att man inte fick lägga till en A-traktor på sin profil kan någo skicka länken till forumreglerna då jag inte hittade dom tips till admin, gör forumreglerna mer lätt tiljängliga!
13§ Vett och etikett Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet. Var trevlig och respektera andras åsikter. Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år är inte tillåtna.
Inga vinterbilar, EPA-traktorer, A-traktorer, lastbilar, husbilar, båtar, radiostyrda leksaker, folkracebilar, motorcyklar med mera.
Va den så svår att förstå??
men igentligen vem bryr sig finns ju de som har lastbils projektrådar. inte tillåtet de häller.
så låt grabben hålla på tills nån moderrator får damp och låser brukar ju gå ganska fort ändå
Vill jag läsa om traktorer och lastbilar så finns det andra tilltänkta forum för de. Regler är regler och då bryr inte jag mig om ifall där finns nån annan som har en tråd om sin lastbil. Bevisar bara att personen som lagt upp tråden är lat och inte "orkar" läsa igenom reglerna, eller är allmänt trotsig/trög/etc.