3016
Sök

Vad för lampa till regskylt belysningen?

1 863 Inlägg
31 januari 2012
Trådstartare
Har sett på ganska många bilar att dom har bytt lampor till regskylten som lyser väldigt vitt, vad är det för lampor? Och vad behöver jag för lampor till V70in?

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

Drive It Like You Hate It
334 Inlägg
31 januari 2012
Här har du några olika som passar din bil=)

http://www.diodhuset.se/diod-xenon-till … -w2,1x9,5d

666_Beast skrev:
Har sett på ganska många bilar att dom har bytt lampor till regskylten som lyser väldigt vitt, vad är det för lampor? Och vad behöver jag för lampor till V70in?

___ Life´s A Bitch Then You Die ____

342 Inlägg
31 januari 2012
finns hos närmaste mekonomen/meca butik även feltema..   tänk på att köpa med motstånd i då v70 har lampvarning och denna kommer varana annars.. har själv det i min v70

Drive It Like You Hate It
334 Inlägg
31 januari 2012
De finns ingen varning för regskyltsbelysingen på v70N

volvodrifter skrev:
finns hos närmaste mekonomen/meca butik även feltema..   tänk på att köpa med motstånd i då v70 har lampvarning och denna kommer varana annars.. har själv det i min v70

___ Life´s A Bitch Then You Die ____

342 Inlägg
31 januari 2012
_XeoN_ skrev:
De finns ingen varning för regskyltsbelysingen på v70N

volvodrifter skrev:

vet inte om det finns till skyltbel men posljusen fram har det så vågade inte chansa..

1 863 Inlägg
11 februari 2012
Trådstartare
Bytte idag, köpte på Jula. Funkar skitbra, det var absolut ingen ljusövervakning för er som undrar.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

342 Inlägg
11 februari 2012
gött bra å veta te nästa gång tongue

666_Beast skrev:
Bytte idag, köpte på Jula. Funkar skitbra, det var absolut ingen ljusövervakning för er som undrar.

Sök