2778
Sök

Vad för kvalitéer söks hos budbilsförare?

19 Inlägg
8 februari 2012
Trådstartare
Jag funderade ett tag på att ta CE-körkort och köra långtradare, men jag har tänkt om lite där då det kanske inte passar någon som har min diagnos (asperger). Men jag tror att budbilsförare där man kör inom länet och är borta högst två dagar i sträck passar mig bättre. Men vad för kvalitéer söks hos en budbilsförare?

8 883 Inlägg
8 februari 2012
Man ska vara stresstålig, initiativrik "självgående dvs kunna lösa evt problem på plats", utåtriktad och kunna ge bra service då man är företagets ansikte utåt.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

1 948 Inlägg
9 februari 2012
Stänga ute stress e väll knappast det bästa? wink Är det stressigt så är det bra att man känner av det så man "lägger i en extra växel"... att istället säga att man är stresstålig och har inga problem att reda ut problem på jobbet även när det är lite extra körigt... det klingar bättre i mina öron som arbetsgivare.

Men säger inte åt dig att ändra, då ett cv ska vara ärligt och inte ett ihop-kok av vad man tror att arbetsgivaren vill höra.

420 Inlägg
9 februari 2012
Skriv ex. "Stress är inget problem för mig utan jag ser det som en situation när jag kan vara extra effektiv."

19 Inlägg
10 februari 2012
Trådstartare
Okey, jag ska omformulera mig smile
Senast redigerat av SashaGarbo (10 februari 2012)

Sök