Dax för en lite uppdatering för folket kanske, dessvärre blir detta den sista med denna bilen....
Va ute och gled runt med polarna i lördags och kolla lite race och så, påväg till nästa ställe kör 2 bilar om oss och svänger in på avfarten vi ska av på, och stannar... på en motorvägsavfart.... Jag ställer mig på bromsen och väjer undan från bilen framför, hamnar mellan bilen och räcket, polaren bakom väjer åt vänster och jag hinner precis pusta ut för att det inte hände nått, nbär en annan polare kör in i min bil, som blir skrot, stutsar in i bilen framför som jag precis missat så att den åker in i bilen framför, 3 av 4 bilar blir skrot och värst va för polarens bil, så efter en lång natt kom jag hem igen med kvaddad bil, bilen står nu på Volvo i väntan på skadebesiktning, detta va sista kvällen för min bil.....
Så nu i veckan eller nästa vecka blir det ny bil, då blir det nog fortsättning i denna tråden
Det tråkiga är att jag tänkt göra en skitstor update nu i veckan, men eftersom bilen e kvaddad så blir det inte av, därför jag inte har uppdaterat på några veckor...
PS. Bilder kommer!
Stay Tuned!