Då har det meckats lite till
Bränsletrycksregulatorn byttes mot en som är anpassad för kompessorkitet, diverse slangar förlängdes och fixades till, och insuget monterades, och alla tryckrör slutmonterades.
Insuget ser riktigt sjysst ut, och passformen var fin fin!
Allting annat i kittet har passar jättebra, förutom ett av tryckrören som hade aningens dålig passform, och krävde att vi fick tillverka (förlänga) ett av dom medföljande fästena. Hamnade jätte tajt mot krängninshämmaren, och låg och klämde mot slangarna till oljekylaren med det fästet som följde med. Nu är det dock tipp topp
Efter detta kollades allting igenom ordentligt, toppade upp med ny servolja och monterade tillbaka ECU:n, kopplade på batteriet och vred igång monstret
FILM PÅ UPPSTARTEN: http://www.youtube.com/watch?v=BzzHZ_Tb … e=youtu.beHar även provmonterat fronten och kapat ur det som behövdes för att den skulle passa bra. Fronten ska dock lämnas in på foliering på måndag, så den satte vi inte på bilen igen.
Lägger upp lite film igen så snart vi vart ute och kört in bilen och börjat gasa lite