Idag har man haft heldag i garaget. Har hunnit med en hel del, passat in 2 nya framskärmar,lagat lite el fel till blinkers fram, prov monterat en front,tagit bort drag kroken samt bytt skärmkant bak.
inpassning av nya skärmarna
sen till det tråkiga,höger bak skärm var ju mer jobb än vad man kunde tänka sig fan vad jag hatar rost
fronten som ska på den behöver sig en regäl översyn
som sagt den är sprucken lite var stans men jag ville få dit den för att se hur det blir med mina egen designade sido kjolar kom tyvär inte med på bild men det ser ut att bli bra
skönt att det börjar likna en bil igen var lite osäker ett tag men resultatet kommer bli kanon, ska hinna med en del saker denna vecka ska ju även göra ett kamremsbyte på våran V70 innan vi åker till gotland på lördag
Då har man lackat skärmen bak men jag vart långt ifrån nöjd som sagt va jag får göra om det vid ett annat tillfälle när mer tid finns jag låter bilderna tala för sig själva.
Här kommer svaret på att jag inte tycker det vart bra ,jag dubbel kolla färgkoden innan jag beställde färg, tyckte det såg rätt ut när jag la på färgen men när jag tog bort maskeringen så vart det bara en djup suck
man har ju haft lite tid över mellan all väntan på att spackel och dyligt ska torka. har fixat ett nytt märke till grillen samt piffat upp dragkroken