reeLay skrev:Okej, jo jag misstänkte att det skulle bli något sånt. Akta dig bara för att dra slut på batteriet
swedahl skrev:reeLay skrev:Okej, jo jag misstänkte att det skulle bli något sånt. Akta dig bara för att dra slut på batteriet Bara å slänga upp den lilla bilen på ryggen o traska hem;)Bra plåtarbete! ska bli kul o se vad som kommer framöver!
ROBIN_____ skrev:awesome work man
-stoffe- skrev:Finns de några fälgar som är tänkta? Ska följas iaf. Synd att du plasta igen hålet bara
Rasmus126 skrev:-stoffe- skrev:Finns de några fälgar som är tänkta? Ska följas iaf. Synd att du plasta igen hålet bara Japp, dom är med på sida 1, se nedan bild.http://www.arosworld.se/fiat/20090517/DSCF0014.JPG
Azith skrev:Ser helt sjukt bra ut! Men ska du ha skärmarna utan någon "avrundning"?
Rasmus126 skrev:Azith skrev:Ser helt sjukt bra ut! Men ska du ha skärmarna utan någon "avrundning"?Tack, ja de blir det. Tyvärr är dom inte helt runda häller... svårt att jobba med plåt:)
tommyhjortasen skrev:Mycket snyggt projekt. Angående skärmkanter, tyvärr godkänner besiktningen inte annat än avrundade skärmkanter.
JonR skrev:Var det du som köpte baklyktsglasen av mig?Mvh/Jon