1775
Sök

- We Run This Town - JDM & Drifting @ facebook

SR20 Spirit
335 Inlägg
13 februari 2012
Trådstartare
Tjenare grabbar!

Jag och 2 stycken polare har ett litet "streetcrew" med namnet - We Run This Town -

Tillsammans har vi intresset Japanska bilar och framförallt drifting, du kommer på denna facebook grupp kunna se de bilar vi tycker bäst om och även de filmklipp vi gillar mest, ibland hela filmer! (option video, best motoring etc..)

Men även i en snar framtid kunna följa våra projekt!

Vi som är med i detta crew är:

Pierre Norlén - '95 Silvia S14 Navan (jag)
Magnus Rydberg - '00 Silvia S15 Aero
Alexander Hedlund - '89 RS13

Den är nystartad och skulle uppskatta om ni gillade och sprider den vidare, vore kul att inspirera fler svenskar till att bygga riktigt snygga bilar istället för att köra shogun grejer och aluvingar.

http://www.facebook.com/pages/-We-Run-T … 9302181834

Vi kommer även i framtiden fixa fram dekaler som man kan köpa om man vill supporta oss!

Har ni tips osv. är det välkommet!

Ha de fint!
/ Pierre

s0l0m0n
13 februari 2012
LazyStance skrev:
Tjenare grabbar!

Jag och 2 stycken polare har ett litet "streetcrew" med namnet - We Run This Town -

Tillsammans har vi intresset Japanska bilar och framförallt drifting, du kommer på denna facebook grupp kunna se de bilar vi tycker bäst om och även de filmklipp vi gillar mest, ibland hela filmer! (option video, best motoring etc..)

Men även i en snar framtid kunna följa våra projekt!

Vi som är med i detta crew är:

Pierre Norlén - '95 Silvia S14 Navan (jag)
Magnus Rydberg - '00 Silvia S15 Aero
Alexander Hedlund - '89 RS13

Den är nystartad och skulle uppskatta om ni gillade och sprider den vidare, vore kul att inspirera fler svenskar till att bygga riktigt snygga bilar istället för att köra shogun grejer och aluvingar.

http://www.facebook.com/pages/-We-Run-T … 9302181834

Vi kommer även i framtiden fixa fram dekaler som man kan köpa om man vill supporta oss!

Har ni tips osv. är det välkommet!

Ha de fint!
/ Pierre

Sött initiativ! wink

SR20 Spirit
335 Inlägg
13 februari 2012
Trådstartare
Ja vafan, måste ju få igång och inspirera Sverige på rätt sätt, våga vägra ricers ;D

s0l0m0n
13 februari 2012
LazyStance skrev:
Ja vafan, måste ju få igång och inspirera Sverige på rätt sätt, våga vägra ricers ;D

+1 . Du är min inspirationskälla Pierre.
cool

fotointresserad
2 307 Inlägg
13 februari 2012
Låser tråden med hänvisning till reglerna. Ev. passar detta in i bloggen istället för på forumet dessutom.

10§ Marknadsföring

* Utöver avtalad annonsering är det förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet, vilket också innebär att det inte är tillåtet att länka till ett företags hemsida i t.ex. forum-signatur eller presentation i marknadsföringssyfte.
    * Representanter för företag får besvara direkta frågor rörande den egna verksamheten utan "säljsnack".
    * Representanter för företag och sponsrade bilbyggare får i marknadsföringssyfte inte rekommendera det aktuella företaget eller produkter företaget säljer vid generellt ställda frågor.
    * Sponsrade bilbyggare tillåts ha viss hänvisning till sponsorerna i forum-signaturen.
    * Vi reserverar oss rätten att avgöra vad som är marknadsföring.

Mvh

Sök