Och nej det gäller inte mej utan min utomordentligt härliga ( och snygga) kompis som behöver en riktig kille haha. En bilintresserad med andra ord. Är grymt trött på att hennes killar ska vara hemmapulare med tvn som bästa vän och som aldrig orkar hänga på när de är bilträffar.
ps Kan garantera att hon är bra på att kyssas (har provat) och är så jävla underbar på alla sätt och vis och hon är medveten om annonsen
Du lär va mellan 20-35 Bo i närheten av sala/ västmanland och jag håller i förmedlingen. Intresserad? Skicka ett pm till mig
haha men såhär kan ni inte göra ju. har man aldrig ens sett varandra kanske båda springer runt me värsta förväntningarna o sen blir dom skitbesvikna men måste genomlida kvällen ändå. för att sen byta tele nr, adress o identitet.
haha men såhär kan ni inte göra ju. har man aldrig ens sett varandra kanske båda springer runt me värsta förväntningarna o sen blir dom skitbesvikna men måste genomlida kvällen ändå. för att sen byta tele nr, adress o identitet.
Kanske därför det heter "blinddate" Annars om man blir besviken på det "yttre" kanske det finns kvalité på insidan!! För det andra ifall man blir besviken så kan man ju alltid säga som det är, att det inte kommer att fungera m.m... hmm!!
Kanske därför det heter "blinddate" Annars om man blir besviken på det "yttre" kanske det finns kvalité på insidan!! För det andra ifall man blir besviken så kan man ju alltid säga som det är, att det inte kommer att fungera m.m... hmm!!
Ja jissu namn! Utsidan är väl inte de viktigaste? Är ju även viktigt(mycket viktigt enligt mig sj) att personen är bra på insidan också