mingan77 skrev:kannebanne skrev:mingan77 skrev:ja jagm enade att jag behöver itne besikta den förrän i februari jaha, och vad menar du med exklusiv, kommer den bli de eller ? bara i dina ögon
kannebanne skrev:mingan77 skrev:ja jagm enade att jag behöver itne besikta den förrän i februari jaha, och vad menar du med exklusiv, kommer den bli de eller ?
mingan77 skrev:ja jagm enade att jag behöver itne besikta den förrän i februari
kannebanne skrev:mingan77 skrev:kannebanne skrev:jaha, och vad menar du med exklusiv, kommer den bli de eller ? bara i dina ögon hahaha Nämen blire tysktuk till 87394763767347% ?
mingan77 skrev:kannebanne skrev:jaha, och vad menar du med exklusiv, kommer den bli de eller ? bara i dina ögon
kannebanne skrev:jaha, och vad menar du med exklusiv, kommer den bli de eller ?
Viinikka92 skrev:Om du nu ska åka land och rike, så kan du väl lika gärna åka till Trollhättan på Backyard Meet! Så får du se din gamla bil!
Viinikka92 skrev:Okej då! Men hoppas verkligen att du kan komma på en av träffarna i Trollhättan! Så den första tycker jag du ska komma!
Masi skrev:till och med jag tog en tur till trollhättan i höstas på scrapmeeet;)
millaaa skrev:det var stor skillnad sen köp, självklart till det bättre! ska följas
kannebanne skrev:http://rpglasfiber.com/pro.php?go=las&id=6779344 Kanske något?
kannebanne skrev:De finns en berg cup gti mk1 projekt finns de på garaget, fråga han, han heter mr pete tror jag
mingan77 skrev:vill bara ha breddarna
kannebanne skrev:mingan77 skrev:vill bara ha breddarna Men köp en ta breddarna sen sälj?!