4461
Sök

Angående: Samåkningstråd för Dalarna till BIMMERS OF SWEDEN #1 2012 at Eskilstuna Motorstadion - Lördagen 26 maj

Darkus
10 april 2012
Trådstartare
Tackar för alla goda råd.

21 Inlägg
10 april 2012
jag kommer åka med från kupolen med en e36 coupe:) doch har jag blivit av med kortet men ska nog fixa en chaufför. har 3 kompisar till som jag vet kommer med med e36 coupe allihopa:)

222 Inlägg
10 april 2012
Ahmedo91 skrev:
speeDs_ skrev:
Kommer vi förbi något ställe där man kan tvätta bilen?

Volvo (bilia) i Eskilstuna har en grym automat tvätt, jag brukar tvätta min bil där.
Pris ca 150 - 250 kr beroende på vilket tvättprogram man vill ha.

Tack men nej tack!, skulle aldrig falla mig in att köra en bil i en automattvätt. Tack för tipset ialf smile

Darkus
10 april 2012
Trådstartare
Härligt. Ni är mer än välkomna med i karavanen smile
motorjeppe skrev:
jag kommer åka med från kupolen med en e36 coupe:) doch har jag blivit av med kortet men ska nog fixa en chaufför. har 3 kompisar till som jag vet kommer med med e36 coupe allihopa:)

Darkus
14 april 2012
Trådstartare
Informerat en bilverkstad som har många bmw entusiaster hos sej som kund om träffen. Där både chefen och dom anställda är BMW entusiaster så förhoppningsvis får vi lite mer bilar med. Så har jag varit ute å lappat en M3:a e46, en M6:a, en Z4M och en 523 e39 idag som jag hoppas följer med.

37 Inlägg
23 april 2012
de här lät ju intressant smile

Darkus
23 april 2012
Trådstartare
Snart bara en månad kvar.    big_smile
Kommer bli såååå great.

Liten kom ihåg från Mfive har vi fått.

* ALLA BMW måste betala 40 kr vid infarten. Som de flesta av er vet, skänker vi ALLA dessa pengar till Barncancerfonden. Redovisning sker i efterhand på forumen. Glöm inte pengarna om ni inte vill vända för att leta upp en bankomat.

* Kontanter. Några företag och vid maten går det att betala med kort, men hos t.ex. i BIMMERS OF SWEDEN-shopen är det kontanter som gäller.

* Var inte rädd för att fråga någon av funktionärerna på plats om det är något du undrar. Vi har lysande gröna västar med loggan, på oss.

* Släng skräp i papperskorgar. Det kommer finnas utplacerade på ett flertal ställen på området.

Läs träffinfon flera gånger till, så DU har koll på vad som händer/gäller under dagen. http://www.bimmersofsweden.se

Ni som vill ta chansen att prova er BMW på bana för en billig penning, anmäl er snarast. I skrivande stund finns det cirka 15 platser kvar.
Skicka din anmälan med namn, BMW-modell samt regnr till: bimmersofsweden@live.se

Info om bankörningen finner du på: http://www.bimmersofsweden.se

222 Inlägg
23 april 2012
Nu börjar bilen ordna upp sig ialf!

Darkus
23 april 2012
Trådstartare
Härligt. Bilder på hur den ser ut nu eller måst vi vänta till den 26 maj? Ska ta ut min för första gången för säsongen i helgen jag. Hoppas på fint väder.

speeDs_ skrev:
Nu börjar bilen ordna upp sig ialf!

222 Inlägg
23 april 2012
Lägger upp den på garaget så fort jag fått dit allt smile

133 Inlägg
25 april 2012
Det kommer bli galet Alex!
Längtar tills jag får se den  utan de sunkiga orginalfälgarna;)

52 Inlägg
26 april 2012
Jag kommer med också i nya bilen som förmodligen hämtas i början av nästa vecka.

Kommer åka med från Kupolen.

Darkus
26 april 2012
Trådstartare
Härligt. Destå mer destå roligare big_smile

Head skrev:
Jag kommer med också i nya bilen som förmodligen hämtas i början av nästa vecka.

Kommer åka med från Kupolen.

1 Inlägg
4 maj 2012
Det här får man ju inte missa, ansluter längs vägen wink

6 Inlägg
4 maj 2012
kommer smile

Darkus
4 maj 2012
Trådstartare
big_smile  Blir great dä.
Senast redigerat av Darkus (4 maj 2012)

6 Inlägg
4 maj 2012
tror det är minst 3 till å från mora smile

Darkus
4 maj 2012
Trådstartare
Ni är mer än välkomna
Enmalm skrev:
tror det är minst 3 till å från mora smile

94 Inlägg
4 maj 2012
Jag blir nog med från Kupolen/Borlänge med E(M)39an...

Bredda bilen annars byt!!

Darkus
4 maj 2012
Trådstartare
Härligt.

Sök