3659
Sök

Angående: Samåkningstråd för Dalarna till BIMMERS OF SWEDEN #1 2012 at Eskilstuna Motorstadion - Lördagen 26 maj

52 Inlägg
17 maj 2012
Så där då, la precis en beställning på lite grejer till bilen får se om det hinner komma på en vecka.

Darkus
17 maj 2012
Trådstartare
Vart det för grejor??

Beställt en ny gopro kamera som ja hoppas kommer före helgen så jag får pröva den på Test and Tune uppe i Orsa på Lördagen innan nästa helg.
Måst ju lära mej hur den funkar så det blir lite fina bilder å film från karavanen å träffen i E-tuna. big_smile

Head skrev:
Så där då, la precis en beställning på lite grejer till bilen får se om det hinner komma på en vecka.

52 Inlägg
17 maj 2012
lite små saker, kanske något godis till motorn och lite sånt där smile Jag menar man måste ju hinna med karavanen

Darkus skrev:
Vart det för grejor??

Beställt en ny gopro kamera som ja hoppas kommer före helgen så jag får pröva den på Test and Tune uppe i Orsa på Lördagen innan nästa helg.
Måst ju lära mej hur den funkar så det blir lite fina bilder å film från karavanen å träffen i E-tuna. big_smile

Head skrev:

33 Inlägg
18 maj 2012
Har gjort mig mig av med 540in nu! Åker ner med 318is M3 istället "kolla in den och rösta gärna" smile får förhoppningsvis med mig lite mer BMW-folk också smile

Darkus
18 maj 2012
Trådstartare
Låter bra det Wipin. Destå mer vi blir destå roligare.
Bäst vore ju om vi blir största karavanen av alla smile Vi blir då garanterat störst från Västerås.

Vi kör så lungt så Head.
Vi har tid på oss även fast vi åker laglig hastighet.
Alla ska hinna med. Från äldsta bilarna till nya, från lägsta till högsta.

52 Inlägg
18 maj 2012
Självklart smile Är laddad till tusen inför lördag.

Darkus skrev:
Låter bra det Wipin. Destå mer vi blir destå roligare.
Bäst vore ju om vi blir största karavanen av alla smile Vi blir då garanterat störst från Västerås.

Vi kör så lungt så Head.
Vi har tid på oss även fast vi åker laglig hastighet.
Alla ska hinna med. Från äldsta bilarna till nya, från lägsta till högsta.

Nullzwei!
60 Inlägg
19 maj 2012
Kommer tyvärr inte kunna åka med på denna karavan, tror inte jag hinner få tag på delarna till Alpinan som behövs innan helgen.. sad

222 Inlägg
19 maj 2012
Ska bli grymt väder!

Darkus
19 maj 2012
Trådstartare
Vad är det för delar då?? Har stort kontakt nät med bmw folk.

ForcedInduced skrev:
Kommer tyvärr inte kunna åka med på denna karavan, tror inte jag hinner få tag på delarna till Alpinan som behövs innan helgen.. sad

21 Inlägg
19 maj 2012
vRFÖR får Man int vara full? har svårt o träffa människor nykter...

Darkus
19 maj 2012
Trådstartare
lol
Vem ska köra bilen då??

motorjeppe skrev:
vRFÖR får Man int vara full? har svårt o träffa människor nykter...

52 Inlägg
20 maj 2012
ForcedInduced skrev:

Även om du inte får ihop Alpinan och vill med ner och kolla på bilar så kommer du få plats med någon annan som åker från kupolen om du vill.
Senast redigerat av Head (20 maj 2012)

Darkus
20 maj 2012
Trådstartare
Finns plats i min bil ForcedInduced om du vill med.

Bror min skull jobba den helgen å hans tjocka kärring å jobbiga unge får int åka med mej.

Darkus
20 maj 2012
Trådstartare
5 dagar kvar. Alla redo eller nån som behöver hjälp med nått??
Senast redigerat av Darkus (20 maj 2012)

26 Inlägg
20 maj 2012
skulle behöva en ny bak kofånage och v framskärm i silver till min e34
nån som fixar det smile

663 Inlägg
20 maj 2012
Darkus skrev:
Finns plats i min bil ForcedInduced om du vill med.

Bror min skull jobba den helgen å hans tjocka kärring å jobbiga unge får int åka med mej.

haha usch för tjocka kärringar och jobbiga ungar! hahaha

Darkus
20 maj 2012
Trådstartare
Från sista träffen förra året.

Ska kolla Andy.

52 Inlägg
20 maj 2012
Trevlig film.

Har fått upp lite mer bilder nu på bilen när den är ny rekondad

http://www.garaget.org/?car=291899

Nu återstår bara nya fälgar,svarta njurar fram och blackline lyktor smile Men det hinns nog inte med på en vecka.

222 Inlägg
20 maj 2012
Någon som har en LMM till E46 318i över?! min bil går som en påse skit!!

Darkus
20 maj 2012
Trådstartare
Int nån som hadde. Men jag hitta en kofångare på Grangärdes bilmontering för 750 spänn å så finns det 2 st silver vänster framskärmar på Häggs Bildemontering i Ilsbo. Ena för 500kr och andra för 600 kr med ytrost på insidan.

andy_b skrev:
skulle behöva en ny bak kofånage och v framskärm i silver till min e34
nån som fixar det smile

Sök