martinn skrev:
C_A_T skrev:
SaabTurbo95 skrev:
Hittar man slim ballaster på kina affärerna? Vill inte köpa dyra i Sverige. Tror knappast d e bättre kvalite å ej värt pengarna. Var hos xenonkungen och hälsa på, men gav inget bra intryck tycker jag. Hade planer på att köpa när jag kom dit men gick hem utan att köpa något. Enbart pga att jag uppfatta som dom inte hade någon kunskap
Ingen kunskap:lol:
Dom är en av dom äldsta som har varit på marknaden angående xenon. Det var nog bara du som tyckte det då, själv har jag aldrig haft problem med dom. Dom har bra service och snabb leverans tid;)
+1
har fått problem me dom 2 gånger och fått hjälp varje gång så dom är riktigt bra! har vart lampfel båda gångerna
Jag hade problem med mina relä till mina x-ljus och då hjälpte dom mig så jag fick nya. Har inget negativt att säga om dom, som jag sa tidigare så är dom ett av de ledande företagen inom xenon på marknaden. Tror dom började 2002 och då var det inte många företag som sålde xenon, så 10år. Fråga om om vad som helst, tror inte det finns ngt dom inte kan svara på vad gällande xenon. Nuff said.